Врач, бізнес-тренер, директор компанії «Агентство медичного маркетингу»
Автор 6 книг з бізнесу у медико-фармацевтичному сегменті.
Основні спеціалізації – розробка та проведення результатів орієнтованих тренінгів, відкритих семінарів та конференцій, командних воркшопів та коуч-сесій у медико-фармацевтичному сегменті.
Досвід роботи в галузі розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2002 року.
Понад 950 корпоративних тренінгів.
Понад 90 відкритих заходів.
Досвід в управлінні – понад 14 років.
Досвід у сфері продажів – понад 17 років.
Пройшов навчання у 3-х школах коучингу в Україні, Польщі, Росії.
Дві базові освіти: вища медична, вища економічна.
ТОП-менеджер двох великих фармацевтичних компаній на протязі 7 років, генеральний директор власної компанії з 2009 року.
Бізнес-тренер, сертифікований майстер коуч, психолог
Партнер та викладач у «Master Coach Ukraine», член Клубу професійних коучої України, викладач в Академії MBI International автор коучингової технології «В.З.О.Р».
Основні спеціалізації: розробка та проведення тренінгових програм, індивідуальних та командних коуч сесій.
Серед інших заходів також:
• бізнес переговори для компаній та фіз. осіб;
• розвиток лідерських/управлінських якостей та навичок;
• створення ефективної команди;
• продаж;
• вирішення конфліктних ситуацій.
Бізнес-тренер, маркетолог
Вища медична освіта.
Маркетинг - Chartered Institute of marketing, Advance certificate in marketing & postgraduate diploma in marketing.
Edinburg Business School, MBA.
Понад 10 років досвіду роботи генеральним менеджером фармацевтичних компаній.
Участь як експерт у проектах розробки стратегії агро- та фармкомпаній, у складі “Strategic”.
Постійний тренер Школи Регіональних Менеджерів.
Постійний речник українських конференцій.
Керуючий партнер digital-агентства Smartica/Skykillers
Керуючий партнер digital-агентства Smartica/Skykillers, засновник та партнер інтернет-медіа агентства Qreachers.
Номер 3 у рейтингу ефективності Digital-агентств 2016 року. Ряд проектів агентства відзначені золотом у рамках конкурсів ефективності, включаючи фармацевтичну індустрію.
У маркетингових комунікаціях 16 років, із них вже понад 8 років – у цифровому маркетингу. Починав кар'єру помічником акаунт-менеджера. Пройшов шлях від створення нової агенції до виведення його в лідери ринку. Клієнти агентств представлені в Україні, Казахстані та Англії.
На даний момент займається стратегічним розвитком цифрових сервісів та медіа в агентських бізнесах. Тріатлет-аматор, 3-разовий фініш Ironman 70.3, переплив Босфор.
Лікар, управлінець, експерт фармринку
24 роки у фармбізнесі на позиціях медичного представника, тренінг-менеджера та Голови Представництва провідних міжнародних компаній в Україні, Молдові, Білорусі та Росії.
При оплаті до 15.10.2017:
|
9 800 грн |
8 330 грн |
У разі реєстрації ≥2 осіб: | 9 800 грн | 8 820 грн (за 1 участника) |
Корисні поради за принципом «бери та роби»
Особливості просування рецептурних, госпітальних та ОТС-препаратів
Техніки внутрішніх презентацій та мотиваційних промов
Знання, як вимірювати ефективність роботи мед.представників
Шаблон презентації продакт-менеджера для циклового мітингу
KPI продакт-менеджера
Аналіз ринку
Техніки переговорів із лідерами думки, особливості ведення переговорів
Визначення цільової аудиторії та особливості роботи з нею через націлення
Діджитал план просування
Практичні способи створення УТП
Створите карту позиціонування і продукт-копірайтинг
Портфельний аналіз
Створіть таблиці для полегшення процесу бюджетування