Лікар, бізнес-тренер, директор компанії
«Агентство медичного маркетингу»
Автор 6 книг з бізнесу у медико-фармацевтичному сегменті.
Основні спеціалізації – розробка та проведення результатів орієнтованих тренінгів, відкритих семінарів та конференцій, командних воркшопів та коуч-сесій у медико-фармацевтичному сегменті.
Досвід роботи в галузі розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2002 року.
Понад 950 корпоративних тренінгів.
Понад 90 відкритих заходів.
Досвід в управлінні – понад 14 років.
Досвід у сфері продажів – понад 17 років.
Пройшов навчання у 3-х школах коучингу в Україні, Польщі, Росії.
Дві базові освіти: вища медична, вища економічна.
ТОП-менеджер двох великих фармацевтичних компаній на протязі 7 років, генеральний директор власної компанії з 2009 року.
Сертифікований бізнес-тренер, психолог
Тренер компанії "Агентство медичного маркетингу".
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Постановка цілей, пошук можливостей, вирішення проблем". Німеччина, Саарбрюккен.
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Управління конфліктами". Німеччина, Саарбрюккен.
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Психографія, типологія особистості". Німеччина, Штутгарт.
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Консультування, орієнтоване на рішення". Німеччина, Штутгарт.
Лікар, бізнес-тренер
Автор курсу «Менеджмент у охороні здоров'я» у Міжнародному Інституті Менеджменту (2012-2013).
Керівник Маркетингового підкомітету Комітету з охорони здоров'я Європейської Бізнес-Асоціації (ЄБА) – 2003-2005.
Член Громадської Ради при Міністерстві Охорони Здоров'я (2005-2011).
Постійний експерт у спеціалізованих ЗМІ.
Постійний речник міжнародних та українських конференцій.
Штатний радник Віце-прем'єр-міністра з гуманітарних питань (2010-2011).
Генеральний директор клініки «Ісіда» (Київ 2004-2007)
Медичний директор клініки «Петрівська брама» (Москва, 2012-2013)
Директор з розвитку бізнесу мережі Аптеки Низьких Цін (Запоріжжя, 2013-2014)
Консультант з питань організації бізнесу приватних клінік (Україна, Росія, Білорусь).
Результат аудиторної консалтинг-тренінг сесії: зростання конверсії на 20-30% протягом місяця після тренінгу.
• розробка анкет
• прослуховування запису дзвінків до клініки
• анкетування call-операторів
• дзвінки «таємний пацієнт»
• підготовка консалтинг-тренінг сесії з урахуванням специфіки клініки та виявлених зон зростання
Основні програмні питання:
• Можливості телефону, концепція ризиків
• Концепція розроблених стандартів телефонних комунікацій, скриптів
• Як більше записати пацієнтів на прийом, прийоми та технології
• Психотипи клієнтів, важливість особливостей психотипів у телефонних комунікаціях
• Заперечення по телефону, нейтралізація негативу
• «Продаж вигод» за телефоном
• Техніки переконань у телефонних комунікаціях
• Золоте питання до потенційного клієнта
Результат аудиторної консалтинг-тренінг сесії: зростання коефіцієнта задоволеності та коефіцієнта повторних повернень на 20-30%.
• розробка анкет
• бесіда з лікарями та адміністраторами (вибірково)
• анкетування
• проведення «таємного пацієнта», за потребою
• підготовка консалтинг-тренінг сесії з урахуванням специфіки клініки та виявлених зон зростання
Основні програмні питання:
1. Найголовніше у роботі з пацієнтами/клієнтами.
2. Як ми купуємо та утримуємо пацієнтів, способи збільшити лояльність пацієнтів до приватної клініки, що насправді купують пацієнти?
3. У пошуках ключових показників ефективності роботи доктора та адміністратора.
4. Від чого залежить успішність адміністратора та лікаря приватної клініки?
5. Обмін інформацією з відвідувачами. Динаміка інформаційного потоку.
6. Рольова позиція адміністратора та лікаря.
7. Основи довіри.
8. Золоті правила гостинності.
9. Командна робота Адміністратор/лікар, як із розрізненого колективу трансформуватися в команду з єдиними цілями.
10. Складові першого враження, принципи супроводу пацієнтів.
11. Конгруентність.
12.Теорія підсвідомої довіри.
13. Підстроювання: активне слухання, віддзеркалення клієнта.
14. Жести. Конгруентність, контекст, ланцюжок жестів.
15. Модель «ХВ», продаж вигод пацієнту.
16. Технологія впливу на пацієнта за методом SPICE.
17. Робота із важким клієнтом. Стратегія та тактика.
18. Основні моменти комунікацій:
• типові помилки («тонкі місця»)
• тактика та стратегія ведення бесіди
• укладання домовленості з пацієнтом
19. Психографічні типи клієнтів. Особливості тактики роботи з кожним типом клієнтів.
20. Типи реакцій клієнта.
21. Подолання скептицизму/нерозуміння.
22. Робота з запереченнями пацієнтів, універсальні техніки ІСІДА та ДДП.
23. М'який допродаж додаткових медичних сервісів, правила допродажу (простота, вигода для пацієнта, ненавмисність, впевненість, емпатія).
24. Конструктивні маніпуляції та м'які впливи. Емоційний інтелект.
Універсальна схема маніпулятора. Модель прихованого керування.
25. Трансактний аналіз при прихованому управлінні.
26. "НЛП-ФІШКІНГ". Використання смислових зв'язок у вигляді прямої інструкції, техніки подвійного завдання. Способи фокусування уваги, створення установки на негайну дію.
27. Пасивні та активні способи захисту від маніпуляції. Універсальна блок-схема захисту від маніпуляцій.