Результат орієнтовані
консалтинг-тренінг сесії
для приватних клінік



Замовити



Досягнення компанії
«Агентство Медичного Маркетингу»
за 2017 рік у цифрах



397

Тренінгів проведено

8

Розроблено унікальні навчальні методики

8600

Лікарів навчено

КОМУ КОНСАЛТИНГ-ТРЕНІНГ СЕСІЇ
КОРИСНІ?


Власникам приватних клінік

Топ-менеджерам приватних клінік


Що ви отримаєте від
консалтинг-тренінг сесії?


Залучення більшої кількості клієнтів до клініки

Збільшення індексу повернення пацієнтів і збільшення коефіцієнта задоволеності пацієнтів

Хто проводитиме консалтинг-тренінг сесію?



Юрій Чертков

Лікар, бізнес-тренер, директор компанії
«Агентство медичного маркетингу»

Автор 6 книг з бізнесу у медико-фармацевтичному сегменті.
Основні спеціалізації – розробка та проведення результатів орієнтованих тренінгів, відкритих семінарів та конференцій, командних воркшопів та коуч-сесій у медико-фармацевтичному сегменті.
Досвід роботи в галузі розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2002 року.
Понад 950 корпоративних тренінгів.
Понад 90 відкритих заходів.
Досвід в управлінні – понад 14 років.
Досвід у сфері продажів – понад 17 років.
Пройшов навчання у 3-х школах коучингу в Україні, Польщі, Росії.
Дві базові освіти: вища медична, вища економічна.
ТОП-менеджер двох великих фармацевтичних компаній на протязі 7 років, генеральний директор власної компанії з 2009 року.

Павло Ковальський

Сертифікований бізнес-тренер, психолог

Тренер компанії "Агентство медичного маркетингу".
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Постановка цілей, пошук можливостей, вирішення проблем". Німеччина, Саарбрюккен.
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Управління конфліктами". Німеччина, Саарбрюккен.
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Психографія, типологія особистості". Німеччина, Штутгарт.
Psychographie Initiative e.V.
Сертифікований курс "Консультування, орієнтоване на рішення". Німеччина, Штутгарт.

Валерій Кидонь

Лікар, бізнес-тренер

Автор курсу «Менеджмент у охороні здоров'я» у Міжнародному Інституті Менеджменту (2012-2013).
Керівник Маркетингового підкомітету Комітету з охорони здоров'я Європейської Бізнес-Асоціації (ЄБА) – 2003-2005.
Член Громадської Ради при Міністерстві Охорони Здоров'я (2005-2011).
Постійний експерт у спеціалізованих ЗМІ.
Постійний речник міжнародних та українських конференцій.
Штатний радник Віце-прем'єр-міністра з гуманітарних питань (2010-2011).
Генеральний директор клініки «Ісіда» (Київ 2004-2007)
Медичний директор клініки «Петрівська брама» (Москва, 2012-2013)
Директор з розвитку бізнесу мережі Аптеки Низьких Цін (Запоріжжя, 2013-2014)
Консультант з питань організації бізнесу приватних клінік (Україна, Росія, Білорусь).

Консалтинг-тренінг сесія №1



Цільова аудиторія — телефонні оператори
Тривалість — один день (8 годин)
Кількість учасників — до 25 осіб
Завдання, яке вирішить дана аудиторна консалтинг-тренінг сесія – це залучення більшої кількості клієнтів до клініки.*

* Цільовий KPI – коефіцієнт конверсії.

Наприклад, зі 100 дзвонять до вашої клініки записується 50 осіб, а Ви хочете, щоб записувалося 60, тобто бажаний коефіцієнт конверсії змінився, замість 0,5 стане 0,6. Легко прорахувати додатковий прибуток, який отримає клініка за зміни даного коефіцієнта.

Результат аудиторної консалтинг-тренінг сесії: зростання конверсії на 20-30% протягом місяця після тренінгу.

Замовити сесію №1

Як це працює?



  • Частина перша

    Підготовка

    • розробка анкет
    • прослуховування запису дзвінків до клініки
    • анкетування call-операторів
    • дзвінки «таємний пацієнт»
    • підготовка консалтинг-тренінг сесії з урахуванням специфіки клініки та виявлених зон зростання

  • Частина друга

    Аудиторна
    консалтинг-тренінг сесія/h4>

    Основні програмні питання:
    • Можливості телефону, концепція ризиків
    • Концепція розроблених стандартів телефонних комунікацій, скриптів
    • Як більше записати пацієнтів на прийом, прийоми та технології
    • Психотипи клієнтів, важливість особливостей психотипів у телефонних комунікаціях
    • Заперечення по телефону, нейтралізація негативу
    • «Продаж вигод» за телефоном
    • Техніки переконань у телефонних комунікаціях
    • Золоте питання до потенційного клієнта

  • Частина третя

    ІНДИВІДУЛЬНИЙ ЗВІТ
    З ПЕРЕЛІКОМ ОСНОВНИХ ПРИЙОМІВ
    ЗБІЛЬШУЮЧИХ КОНВЕРСІЮ

Консалтинг-тренінг сесія №2



Цільова аудиторія - лікарі та адміністратори
Тривалість - два дні (16 годин)
Кількість учасників - до 25 осіб
Завдання, яке вирішить дана аудиторна консалтинг-тренінг сесія – це збільшення індексу повернення пацієнтів та збільшення коефіцієнта задоволеності пацієнтів.*

* Цільовий KPI – коефіцієнт задоволеності пацієнтів (опитування), індекс повернення пацієнтів.

Індекс задоволеності пацієнтів є важливим показником для приватної клініки, який потрібно постійно моніторити методом опитування, також цей показник тісно пов'язаний з лояльністю пацієнтів, який вимірюється коефіцієнтом повторних звернень. Зрозуміло, не можна нав'язувати пацієнтам непотрібні послуги чи сервіси, необхідно збільшувати лояльність пацієнтів м'яко, пропонуючи ТІЛЬКИ потрібні послуги та ПРОДАВАННЯ вигоди від повторних звернень, або додаткових медичних сервісів. Легко прорахувати додатковий прибуток, який отримає клініка при збільшенні коефіцієнта повернення пацієнтів.

Результат аудиторної консалтинг-тренінг сесії: зростання коефіцієнта задоволеності та коефіцієнта повторних повернень на 20-30%.

Заказать сессию №2

Як це працює?



  • Частина перша

    Підготовка

    • розробка анкет
    • бесіда з лікарями та адміністраторами (вибірково)
    • анкетування
    • проведення «таємного пацієнта», за потребою
    • підготовка консалтинг-тренінг сесії з урахуванням специфіки клініки та виявлених зон зростання

  • Частина друга

    Аудиторна
    консалтинг-тренінг сесія

    Основні програмні питання:
    1. Найголовніше у роботі з пацієнтами/клієнтами.
    2. Як ми купуємо та утримуємо пацієнтів, способи збільшити лояльність пацієнтів до приватної клініки, що насправді купують пацієнти?
    3. У пошуках ключових показників ефективності роботи доктора та адміністратора.
    4. Від чого залежить успішність адміністратора та лікаря приватної клініки?
    5. Обмін інформацією з відвідувачами. Динаміка інформаційного потоку.
    6. Рольова позиція адміністратора та лікаря.
    7. Основи довіри.
    8. Золоті правила гостинності.
    9. Командна робота Адміністратор/лікар, як із розрізненого колективу трансформуватися в команду з єдиними цілями.
    10. Складові першого враження, принципи супроводу пацієнтів.
    11. Конгруентність.
    12.Теорія підсвідомої довіри.
    13. Підстроювання: активне слухання, віддзеркалення клієнта.
    14. Жести. Конгруентність, контекст, ланцюжок жестів.
    15. Модель «ХВ», продаж вигод пацієнту.
    16. Технологія впливу на пацієнта за методом SPICE.
    17. Робота із важким клієнтом. Стратегія та тактика.
    18. Основні моменти комунікацій:
       • типові помилки («тонкі місця»)
       • тактика та стратегія ведення бесіди
       • укладання домовленості з пацієнтом
    19. Психографічні типи клієнтів. Особливості тактики роботи з кожним типом клієнтів.
    20. Типи реакцій клієнта.
    21. Подолання скептицизму/нерозуміння.
    22. Робота з запереченнями пацієнтів, універсальні техніки ІСІДА та ДДП.
    23. М'який допродаж додаткових медичних сервісів, правила допродажу (простота, вигода для пацієнта, ненавмисність, впевненість, емпатія).
    24. Конструктивні маніпуляції та м'які впливи. Емоційний інтелект.
    Універсальна схема маніпулятора. Модель прихованого керування.
    25. Трансактний аналіз при прихованому управлінні.
    26. "НЛП-ФІШКІНГ". Використання смислових зв'язок у вигляді прямої інструкції, техніки подвійного завдання. Способи фокусування уваги, створення установки на негайну дію.
    27. Пасивні та активні способи захисту від маніпуляції. Універсальна блок-схема захисту від маніпуляцій.

  • Частина третя

    ІНДИВІДУЛЬНИЙ ЗВІТ
    З ПЕРЕЛІКОМ ОСНОВНИХ
    ПРИЙОМІВ ЗБІЛЬШУЮЧИХ
    КОЕФІЦІЄНТ ЗАДОВОЛЬНОСТІ
    І ІНДЕКС ПОВЕРНЕННЯ ПАЦІЄНТІВ

Відгук від ЧК «Медіком»



Факти:
Спільно з компанією "Агентство Медичного Маркетингу" ми навчили всіх телефонних операторів, адміністраторів та лікарів клініки "Медіком".

Поставлені завдання:
збільшення продажів клініки за рахунок суттєвого покращення якості сервісу та комунікацій з клієнтами.

Навчання проходили адміністратори, оператори кол-центру та лікарі.

Теми тренінгів стосувалися таких аспектів:
• гостинність для адміністраторів
• структура дзвінка до кол-центру
• зворотний зв'язок лікаря з пацієнтом
• тренінг для адміністраторів щодо спостережливості: – «Адміністратор – Шерлок Холмс на ресепшені»
• збільшення коефіцієнта конверсії в кол-центрі
• технології ефективного лікарського консультування

Результати:
Нашою спільною роботою з Юрієм Чортковим ми досягли ВСІХ поставлених цілей, як у прямому фінансовому вирахуванні, а це сотні тисяч гривень, так і в довгостроковій перспективі, отримавши значну конкурентну перевагу як сервіс та комунікації клініки МЕДИКОМ з пацієнтами. Проведена раюота була однозначно ефективна з погляду вкладення грошей.

Переваги:
1. Особистість тренера.
Юрій має такі особистісні характеристики, які «відкривають затискачі» співробітників, навіть таких консервативних професій, як лікарі (є схожість з методом Коломбо – «начебто простий, але домагається свого»). Вміє тримати увагу на протязі всього тренінгу. Його відкритий та позитивний настрій передається та благотворно впливає на учнів.

2. Тренінг має одну генеральну лінію, виробляється переважно одна навичка. Значна частина тренінгу – практична. Навчання побудовано таким чином, щоб співробітники працювали в команді, всі учасники відточують навички по кілька разів. Такий інструментальний тренінг довів свою ефективність.

3. Взаємодія із замовником (тобто з керівниками клініки МЕДИКОМ), готовність чути думку клієнта та виправляти програму.
Напередодні кожного тренінгу ми проводимо нараду, ставимо завдання, вислуховуємо пропозиції, готуємо практичний матеріал (кейси з нашої роботи).
Після проведення навчання тренер дає зворотний зв'язок та звіт по співробітникам, а також ми даємо зворотний зв'язок пану Чорткову. Це постійний процес, без якого ми не досягли б поставленої мети.

З найкращими побажаннями успіху та процвітання, Юрію та його компанії «Агентству медичного маркетингу»,

Деніс Олексійович Татаркін,
Виконавчий директор,
Клініка «Медіком»

Ми відповімо на всі питання, що Вас цікавлять,
а також за вартістю консалтинг-тренінг сесії




З питань консалтинг-тренінг сесії звертайтеся:
«Агентство Медичного Маркетингу»
+38 (044) 423-44-99
admin@amm.net.ua