Бізнес-тренер, директор компанії
«Агентство Медичного Маркетингу»
Автор 6 книг з бізнесу у медико-фармацевтичному сегменті.
Досвід роботи в галузі розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2002 року.
Понад 950 корпоративних тренінгів.
Понад 90 відкритих заходів.
Шеф редактор спеціалізованих засобів масової інформації для аптек. Постійний експерт спеціалізованих ЗМІ.
Постійний спікер та модератор українських та міжнародних конференцій.
Актор, телеведучий, радіоведучий, шоумен
Український телеведучий, актор, режисер, диктор, шоумен, громадський діяч. Ведучий програм «Неймовірна правда про зірок» (співвідома Ганна Свиридова, 2010—2011), Надія Мейхер (2011—2014) на телеканалі СТБ, шоу «Холостяк» телеканал СТБ, пост-шоу «Як одружитися» телеканал СТБ. Бренд-голос телеканалів "Інтер" (2006-2007), "1+1" (2007-2009), "2+2" (2009-2010) та радіостанції "Наше Радіо" (2010-2011). Диктор проектів та програм «Танці із зірками» 1, 2, 3 сезони (2006—2007 рр.) телеканал «1+1»; "Дольчевіта" (2009), "Файна Юкрайна" (2010-2011), "Шоуманія" (2014) телеканал "Новий канал"; "Під прицілом" (2009-2010), "Диво Люди" (2010), "СТОП10" (2010) телеканал ICTV; «Паралельний світ» (2007-2012), «Мосфільм. Невідома версія» (2008—2010), «У пошуках істини»» (2008—2011), «Моя правда» (2008—2014), шоу «Холостяк» 1, 2, 3, 4 сезони (2012—2014), « Врятуйте нашу сім'ю» (2013), «Зважені та щасливі» 3, 4 сезон (2013—2014), «МайстерШеф» 3, 4 сезон (2013—2014), «Неймовірна правда про зірок» (2010—2014) телеканал СТБ.
При оплаті до 30.05.2018: | 9 800 грн |
8 790 грн |
У разі реєстрації ≥2 осіб | 9 800 грн |
8 820 грн (з 1 учасника) |
Ви навчитеся ефективно презентувати товар компанії
Ви зможете дотримуватися структури під час проведення презентації
Ви почнете говорити мовою користі для аудиторії, що помітно збільшить ефективність презентації
Ви навчитеся правильного невербального спілкування за допомогою жестів, зрозумієте, якими мають бути мова і голос
Ви набудете навичок використання прийомів посилення
Ви зможете правильно реагувати і вміти відповідати на запитання і заперечення аудиторії
Ви навчитеся працювати з різними аудиторіями - лікарськими та аптечними і тонко відчувати їхні потреби
Ви освоїте просунуті техніки впливу на аудиторію