ТРЕНІНГ
Майстер публічних виступів


Хочете розглянути шлях майстра презентацій та виступів за два дні і зрозуміти, над чим працювати, щоб ваша майстерність публічних виступів стала блискучою?

Приходьте на тренінг
Григорія Решетника та Юрія Черткова!


Реєстрація

15-16 червень

2018 у Києві



За оцінками експертів, людей, які справді вміють добре виступати не більше 2%.

Адже для кар'єри та успіху в житті вміння виступати має вирішальне значення!

Сьогодні презентація є найважливішим маркетинговим інструментом для просування товару, послуг. Презентація розглядається як спосіб переконати максимальну кількість потенційних споживачів, клієнтів, партнерів у безумовній привабливості товару, послуг та іміджу самої фірми, а також підштовхнути аудиторію до бажаних дій.

Для того, щоб стати майстром публічних виступів необхідно БАЖАННЯ, РІШЕННЯ, ДИСЦИПЛІНА та НАСТОЙКІСТЬ. Але все це має значення, якщо нам вкажуть правильний шлях майстра: над чим ми повинні попрацювати, що посилити або наситити прийомами, щоб виступ став захоплюючим і комерційно ефективним.

Для кого



ПРОДАКТ-МЕНЕДЖЕРИ

БРЕНД-МЕНЕДЖЕРИ

МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖЕРИ
РЕГІОНАЛЬНІ МЕНЕДЖЕРИ відділів безрецептурних та рецептурних препаратів

МЕНЕДЖЕРИ по роботі з ключовими клієнтами

Хто проводитиме тренінг?



Юрій Чертков

Бізнес-тренер, директор компанії
«Агентство Медичного Маркетингу»

Автор 6 книг з бізнесу у медико-фармацевтичному сегменті.
Досвід роботи в галузі розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2002 року. Понад 950 корпоративних тренінгів.
Понад 90 відкритих заходів.
Шеф редактор спеціалізованих засобів масової інформації для аптек. Постійний експерт спеціалізованих ЗМІ.
Постійний спікер та модератор українських та міжнародних конференцій.

Григорій Решетник

Актор, телеведучий, радіоведучий, шоумен

Український телеведучий, актор, режисер, диктор, шоумен, громадський діяч. Ведучий програм «Неймовірна правда про зірок» (співвідома Ганна Свиридова, 2010—2011), Надія Мейхер (2011—2014) на телеканалі СТБ, шоу «Холостяк» телеканал СТБ, пост-шоу «Як одружитися» телеканал СТБ. Бренд-голос телеканалів "Інтер" (2006-2007), "1+1" (2007-2009), "2+2" (2009-2010) та радіостанції "Наше Радіо" (2010-2011). Диктор проектів та програм «Танці із зірками» 1, 2, 3 сезони (2006—2007 рр.) телеканал «1+1»; "Дольчевіта" (2009), "Файна Юкрайна" (2010-2011), "Шоуманія" (2014) телеканал "Новий канал"; "Під прицілом" (2009-2010), "Диво Люди" (2010), "СТОП10" (2010) телеканал ICTV; «Паралельний світ» (2007-2012), «Мосфільм. Невідома версія» (2008—2010), «У пошуках істини»» (2008—2011), «Моя правда» (2008—2014), шоу «Холостяк» 1, 2, 3, 4 сезони (2012—2014), « Врятуйте нашу сім'ю» (2013), «Зважені та щасливі» 3, 4 сезон (2013—2014), «МайстерШеф» 3, 4 сезон (2013—2014), «Неймовірна правда про зірок» (2010—2014) телеканал СТБ.


Цей тренінг проводять 2 тренери:

профільний фахівець зі СТРУКТУРИ та СМИСЛУ різних виступів;

фахівець із ФОРМИ публічних виступів.

Тільки баланс ЗМІСТУ і ФОРМИ дає спонукальний ЕФЕКТ. На даному тренінгу робиться акцент на відпрацювання навички учасниками, дається прикладна методологія з проведення різного типу презентацій.

Основні програмні питання


День перший (начитка).

СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ

Тренер Юрій Чертков.

1. Планування та підготовка: просто про важливе.
2. Постановка цілей та завдань до проведення презентації.
3. Динаміка інформаційного потоку.
4. Відсоток засвоєння теоретичної інформації.
5. Чому вірить слухач.
6. Основні якості презентатора.
7. Шість бід презентатора.
8. Основні етапи роботи з презентацією.
9. Сценарій презентації.
10. Структура презентації (правило 6 п).
11. Презентація у формі «вигід» для клієнта.
12. Значення місця проведення презентації: на п'ятихвилинках для лікарів, семінарах, фармацевтичних гуртках.
13. Цільова аудиторія. Знання її ключових характеристик (цінностей, потреб, потенціалу).
14. Способи подолання хвилювання перед виступом.
15. 7 класичних способів розпочати презентацію.
16. Презентація, основні тези та сутність (переконання, осяяння, значення фактів, рух від точки «А» до точки «В», феномен МВР).
17. Базові рекомендації з ораторського мистецтва.
18. Риторичні прийоми у процесі презентації.
19. Просунуті техніки впливу та переконання у процесі презентації.
20. Питання та методи відповідей. Аналіз найбільш типових помилок.
21. Робота з запереченнями. Типи заперечень.
22. Візуальна підтримка презентації.
23. Посилення презентації.
24. Метод «склоочисника».
25. Закон необхідної різноманітності.
26. Наскрізні історії.
27. Додаткові фішки при проведенні презентацій.
28. Відмінності лікарських та аптечних презентацій.
29. Нова психографія слухачів за Вернером Вінклером. Як за 6 секунд зрозуміти, що вони хочуть чути…
30. Види опору аудиторії та методи роботи з ними.

ФОРМА ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Тренер Григорій Решетник

1. Публічні виступи

- Якими вони бувають: від тосту на дні народження друга до конференції на 1000 осіб.
- Презентація - смачне меню: перше, друге та третє, найважливіше.
– Наші головні страхи. Знайти причину, отже, зробити перший крок до подолання.
- Усвідомлене страждання як один із механізмів подолання страху.
- 6 практичних порад, як прибрати тремтіння в колінах перед виступом.
- А чи потрібно вчити себе не боятися?
- Насолода від публічного виступу? Таке взагалі буває? І до чого тут антропологія?

2. Я – головний елемент виступу

- Зовнішній вигляд
- Голос
- Пластика (що робити з неслухняними руками та як рухатися?)
- Невпевненість у собі та комплекси: що робити?

3. Аудиторія

- Як люди до Вас ставляться?
- Контакт з аудиторією: візуальний та звуковий.
- Скільки ми маємо часу, перш ніж люди почнуть позіхати?
- Я помилився! Що робити?
- Я забув, про що в мене має йтися. Як бути?
- форми відповідей на запитання. Питання зручні та не дуже

4. Фішкінг
- Що спільного у публічного вступу та кіно?
- Фішки, без яких Вас не почують.
- Головний прийом: нон-фікшн, або чому завжди важливо пам'ятати, що з Вами відбувається.
- Останнє та головне: ідея.

Після першого дня: домашнє завдання.

День другий
Побажання перед практикумом.

Як посилити презентацію, використовуючи сильні сторони власної енеаграми?

ПРАКТИКУМ З ДЕТАЛЬНИМ ЗВОРОТНИМ ЗВ'ЯЗКОМ.
Вартість участі 9 800 грн без ПДВ з 1 особи
за 2 дні


При оплаті до 30.05.2018:   9 800 грн
8 790 грн


У разі реєстрації ≥2 осіб   9 800 грн
8 820 грн
1 учасника)

* Знижки не сумуються!

У вартість включено:
Робота тренерів
Підготовка шаблонів
Відео-уроки
Роздатковий матеріал із блоками для записів
Кава-паузи
Обід
Сертифікат учасника тренінгу

Тривалість: з 10:00 до 18:00.
Тривалість навчання: 2 дні.
Кількість учасників у групі: до 25 осіб.
Брати участь

Розіграш
на безкоштовну участь
4.06.2018

Методичні особливості



Тренінг характеризується високою інформативністю та схематичністю, безліччю практичних класифікацій.
Також тренери працюють у дві складові: раціональну та емоційну, що збільшує мотивацію до навчання та стимулює якісне відпрацювання навичок, з подальшим закріпленням їх на практиці.

Формат тренінгу передбачає також роботу з відеозаписами учасників.

Основні форми роботи з аудиторією:
Виклад матеріалу в презентаційній інтерактивній манері, з гумором
Навчання учасників принципам «зворотного зв'язку» з методологією
Організація, проведення та обговорення тематичних кейсів
Розбір і корекція практичного досвіду учасників, пропозиції нового
Обговорення

Где



Київ, вулиця Госпітальна 12Д, Royal Olympic Hotel

15-16 червня (п'ятниця, субота)
10:00 - 18:00

Тел: +38 (044) 423-44-99
admin@amm.net.ua


Що ви отримаєте
після проходження тренінгу



Ви навчитеся ефективно презентувати товар компанії

Ви зможете дотримуватися структури під час проведення презентації

Ви почнете говорити мовою користі для аудиторії, що помітно збільшить ефективність презентації



Ви навчитеся правильного невербального спілкування за допомогою жестів, зрозумієте, якими мають бути мова і голос

Ви набудете навичок використання прийомів посилення

Ви зможете правильно реагувати і вміти відповідати на запитання і заперечення аудиторії

Ви навчитеся працювати з різними аудиторіями - лікарськими та аптечними і тонко відчувати їхні потреби

Ви освоїте просунуті техніки впливу на аудиторію


Так, забронюйте мені місце





По вопросам обращайтесь:
Агентство Медичного Маркетингу
+38 (044) 423-44-99
admin@amm.net.ua