ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Друк програми
9:30-10:00 Збір учасників. Ранкова кава
1 сесія
РОЗВИТОК ПРОДУКТУ
10:00-10:40
Тема доповіді:
Секрети зростання брендів. Що роблять лідери і не роблять аутсайдери
Ірина Горлова, Генеральний директор компанії SMD.
Міла Крутченко, Chief Strategy & Digital Officer razom communications, співзасновниця сучасного консалтингового центру o’lab.
• Зростаючі та падаючі бренди, причина та наслідок.
• Посегментний аналіз, що робить лідер і чого не робить аутсайдер.
• Тренди у розрізі рекламних активностей.
• Критичні чинники успіху лідерів ринку.
10:40-11:00
Тема доповіді:
Складнощі побудови бренду продукту в період лонча
Артем Матвєєв, Директор з продажу та маркетингу ТОВ "Алкалоїд Київ".
• Складності досліджень та пошуку вільних ніш.
• Як знайти свій блокбастер та визначити перспективу розвитку бренду.
• Визначніше драйверів зростання та шляхів реалізації гіпотез.
• Лонч – момент істини, аналітика та постаналітика запуску.
• Необхідні інгредієнти успіху побудови бренд-стратегії.
11:00-11:20
Тема доповіді:
Помилки продакт-стратегії чи винаходи способів, які не працюють?
Олена Ніколаєнко, Маркетолог, MSD.
Зазвичай розглядаються лише історії успіхів. Однак багато хто забуває, що не буває перемог без поразок.
• Скільки помилок можна зробити продакт-менеджеру? Співвідношення перемог та поразок.
• Основні види помилок маркетолога.
• Невдалі запуски та провальні рекламні компанії.
• Чого точно робити не потрібно.
• Граблі – найкращий, але не єдиний інструмент навчання.
11:20-11:40
Тема доповіді:
Та сама Customer Journey Map. Розширення продуктових лінійок. Управління продуктовим портфелем
Олександра Сологуб, директор ТОВ «Лектрави".
• Правила розширення продуктових лінійок, тригери та споживчі очікування нових продуктів, більш вузька чи широка цінність, роль флагманів у продуктових лінійках.
• Пастки лінійного розширення. Як оцінити готовність компанії до нових викликів.
• Матриця Ансоффа у сучасному динамічному світі. Нові види ціннісних речень.
11:40-12:00 Кофе-пауза
2 сесія
USER EXPERIENCE, ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ
12:00-12:40
Телеміст:
Дослідження цільових аудиторій: від імітації до цілісної картини
Олег Фельдман, Керуючий директор Ipsos Healthcare Russia.
• Підходи до побудови корпоративної аналітики та системи досліджень ринку.
• Як правильно організувати бізнес-процеси, що забезпечують доступ продакт-менеджера до аналітики.
• Управління життєвим циклом продукту як основа системного підходу у виборі правильного комплексу досліджень.
• Ієрархія метрик – як вибрати та контролювати головне.
• Як супроводжувати та керувати рухом бренду на ринку.
12:40-13:00
Тема доповіді:
Три правди про маркетингові дослідження: швидко, демократично, ефективно
Наталія Бухалова, генеральний директор UMG (Українська маркетингова група), національний представник ESOMAR в Україні.
• Що робити, якщо не вистачає фінансів на повноцінні дослідження?
• Який дослідницький мінімум?
• Як бути, якщо потрібно ухвалювати рішення швидко?
• Методи досліджень.
3 сесія
МОНЕТИЗАЦІЯ ТА МАРКЕТИНГ ПРОДУКТІВ
13:00-14:00
Тема доповіді:
Промо-коктейль бренду. Майстер-клас
Герман Іноземцев, Головний редактор газети "Фармацевтичний вісник", Со-Голова Російської Асоціації Фармацевтичного Маркетингу (РАФМ), Викладач Школи Фармацевтичного Маркетингу (ШФМ).
• А скільки "Р" керуєте Ви?
• Сегментація та позиціонування, що новенького?
• Промо-коктейль, чи Ваш коктейль сприймає ринок.
• Історії успіхів та провалів, аналіз кейсів.
• Критичні чинники успіху побудови успішних фармацевтичних брендів.
14:00-14:30
Тема доповіді:
Маркетингова математика
Дмитро Сич, керуючий партнер ТОВ «Освітній центр «Ерудит», Мінськ.
• Вигідне просування лікарських засобів.
• Маркетингове плече у просуванні.
• Інвестиції у продукти у різні фази життєвого циклу.
• Хитрості бюджетування у простих формулах.
• Не дайте себе заплутати!
14:30-15:30 Обід
15:30-16:00
Тема доповіді:
Маркетингові інструменти, омніканальне просування, фокус на діджитал
Володимир Демяненко, Керуючий партнер, СEO української IT компанії D2.
• Особливості інтернет-просування фармацевтичної продукції.
• Кейси діджитал-просування.
• MCM нові підходи до просування.
• Кейси та приклади.
16:00-16:40
Тема доповіді:
Орієнтація та особистісні характеристики продакт-менеджера. Важіль менеджменту
Юрій Чертков, Бізнес-тренер, директор компанії «Агентство Медичного Маркетингу».
• Інтерактивне тестування учасників із миттєвою інтерпретацією результатів.
• Як «читати» підлеглих та використовувати свої сильні сторони.
• Аналіз управлінських ситуацій та типи орієнтації менеджера: він, на справу, на офіційну субординацію, на людей.
4 сесія
ПРОДУКТОВІ КОМАНДИ, ЛІДЕРСТВО
16:40-17:20
Тема доповіді:
Лідерство: надумане поняття або необхідність для продакт-менеджера
Томаш Хомчук, CEO Trener Coach, Польща.
• Ціна стратегічних помилок.
• Формула лідерства.
• Чому так важливо розвивати лідерські компетенції.
• Поняття «власник продукту».
17:20-18:00
Тема доповіді:
Agile-команди та масштабування
Юрій Козій, Agile coach, керуючий партнер компанії AgileDrive
• Управління продуктом по SCRUM.
• Найкраще, що можна взяти з Agile-підходу для продакт-менеджерів фармацевтичних компаній.
• Метод «курки та свині» в управлінні продуктом.
• Принцип Плануй – Роби – Перевіряй – Коригуй.
18:00 - 20:00 Дружеский фуршет
Друк програми