ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Завантажити програму PDF
Ми, маркетологи фарми, часто грішимо модними слівцями, квітчастими оборотами.
Це частина нашої роботи, і, напевно, ми так здається більш компетентними.
Спілкуючись із друзями та колегами, ми часом забуваємо, як безглуздо звучимо збоку.
Одного разу вирішуємо розповісти про свою роботу та проекти далеким від фарммаркетингу друзям. І якось відразу розуміємо, що по той бік багато звичайних для нас слів і фраз нічого особливо і не означають.
Навіть на зустрічах у фармкомпаніях вилітають терміни, під якими кожен розуміє своє.
Адже наша повсякденна робота маркетолога досить проста, так до чого специфічні вирази?
Концепція конференції «людський маркетинг» покликана прояснити багато на перший погляд складних речей людською мовою.
9:30-10:00 Збір учасників. Ранкова кава
PRODUCT
10:00-10:20
Тема доповіді:
Аналітика очима фармменеджера
Євген Лавренко <
Детальніше про спікера>
• Поведінка ринку, позиції основних брендів, точність даних аналітичних компаній
• Основні помилки в аналізі даних
• Відхилення від правди під час аналізу даних
• Кількісна та якісна аналітика у роботі продакт-менеджера
• Чим насправді користується продакт-менеджер?
10:20-10:40
Тема доповіді:
Аналітика фармринку від SMD
Ірина Горлова <
Детальніше про спікера>
• Динаміка ринку. Злети та падіння
• Участь держави
• Підсумки програми реімбурсації
10:40-11:10
Тема доповіді:
Поверніться до споживача обличчям
Олександра Сологуб <
Детальніше про спікера>
• SWOT-аналіз без хитрощів, основні помилки проведення, додаткові можливості SWOT
• Карта позиціонування
• Безпомилковий пошук унікальної торгової пропозиції та повідомлень, що продають.
PEOPLE
11:10-11:40
Тема доповіді:
Як полюбити гнучкі методології управління і не зійти з розуму
Надія Ручанова <
Детальніше про спікера>
• Куди котиться світ і чому більше не вдасться працювати по-старому
• SCRUM фреймворк за 5 хвилин: чи такий він гнучкий, як ми очікуємо: міфи і правда
• Agile c людським обличчям: ролі в команді та користь для замовника
11:40-12:00 Кава-пауза
12:00-12:20
Тема доповіді:
Модель компетенцій ПМ як ключ до оцінки ефективності та кар'єрного розвитку
Артем Матвєєв <
Детальніше про спікера>
• Одвічний конфлікт сейлзу та маркетингу – чия роль в успіху (або фіаско) ведуча
• Зрозуміла система оцінки ефективності сейлзу (виконання плану продажу) та каламутна система оцінки маркетингу (MS?)
• Відсутність «інституту» продакт-менеджменту і, як наслідок, складнощі з переходом від позиції МП на позицію ПМ (як для претендента, так і для роботодавця) та подальший розвиток ПМ
• Модель компетенцій – що це й навіщо
• Модель компетенцій ПМ – як інструмент підбору, навчання та подальшого кар'єрного розвитку ПМ
• Високий рівень яких компетенцій дає можливість розвиватися у таких напрямках: маркетинг-менеджер, менеджер з розвитку бізнесу, тренінг-менеджер, БЮМ
PROMOTIONAL
12:20-12:40
Доповідь-кейс:
Зупинка падіння брендів і прискорене їхнє зростання на ринку безрецептурних препаратів
Андрій Волоха <
Детальніше про спікера>
• Як зупинити падіння брендів на ринку, що падає?
• Ефективний промо-мікс
• Як прискорити зростання своїх брендів у 2-4 (!) рази вище зростаючого ринку?
• Пріоретизація брендів у рамках мультибрендового портфеля
• Динаміка, результати за останні 3 роки
12:40-13:00
Тема доповіді:
Фарма+IT. Як побудувати міцний союз?
Володимир Дем'яненко <
Детальніше про спікера>
• Чому IT - невід'ємна одиниця просування у Фармі?
• Як побудувати результативну та довгострокову співпрацю з IT?
• Основні помилки. Чому виходить дорого та неефективно?
• Підрядники та партнери, тонкощі роботи та співробітництва
• Погляд з бізнесу, кейси та лайфхаки
13:00-13:30
Тема доповіді:
SMM просування у Фармі
Артем Кабанов <
Детальніше про спікера>
• Впізнаваність бренду в соц. мережах
• Сторітелінг у фармі
• Репутація бренду, чорні піар-атаки та методи захисту
• Розвиток SMM за умов сучасного фармацевтичного ринку
13:30-14:00
Доповідь-кейс:
Как придумать идею, если ты не Огилви?
Денис Поступной <
Детальніше про спікера>
• Значення креативу у роботі продакт-менеджера
• Кейси креативних рішень
• Самі чи через агенції?
14:00-15:00 Обід
PRICE
15:00-15:30
Тема доповіді:
Секрети ціноутворення у фармацевтичному сегменті
Krzysztof W. Siedlecki <
Детальніше про спікера>
• Ефективні стратегії ціноутворення
• Маржинальність портфеля
• Як вистояти у ціновій війні?
• Загрози регулювання цін
15:30-15:50
Доповідь-кейс:
Дороге VS безкоштовне, у кого більше шансів?
Тетяна Ромашова <
Детальніше про спікера>
• Як змінився ринок цукрознижувальних та б-блокаторів після введення програми реімбурсації
• Кому вигідно роздавати безкоштовні ліки? (держава, лікарі, пацієнти,
аптеки, фарм компанії)
• Когнітивний дисонанс медичних представників та лікарів. Як продати
бренд та генерик на одному візиті?
• Нестандартний підхід у маркетингу, помножений на мотивацію працівників.
Практичні кейси
PLACE
15:50-16:30
Тема доповіді:
Як зайняти лідерство на аптечних полицях?
Павло Лісовський <
Детальніше про спікера>
• Формування пакетів для просування в аптечних мережах
• Аптечні акції
• Ретробонуси та акції
PROCESS
16:30-17:10
Тема доповіді:
ХАЙП–МАРКЕТИНГ!
Юрій Чертков <
Детальніше про спікера>
• Поняття довіри та рівень "внутрішньовенного вливання"
• Концепція РДВС - резонанс, диференціація, віра, зараз
• Петля лояльності та види тригерів
• Звідки береться стратегія просування?
• Концепція ПРО при формуванні команди: Підбираємо - Розвиваємо - Оновлюємо
• Елементи Agile у процесі впровадження Hype-Marketing
17:10-17:40
Доклад БОНУС:
Заміряємо температуру фармацевтичної реклами: нейромаркетингові інсайти
Катерина Ільченко <
Детальніше про спікера>
• Нейромаркетингові дослідження: у чому вигода для бізнесу?
• Як споживач реагує на основні прийоми фармацевтичної реклами (на прикладі українських фармроликів)
• Секрети ефективності від мозку вашого споживача
17:40 Підбиття підсумків, обговорення
18:00 Дружній фуршет
Завантажити програму PDF