Блог Юрія Черткова - Сторінка 2 з 12 - Агентство Медичного Маркетингу

Блог Юрія Черткова

Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.

Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.

Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.

Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.

Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.

Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.

Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.

Додавайтеся в друзі на Facebook

Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.

Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.

Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.

Додавайтеся в друзі на Facebook

Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.

Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.

Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.

Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.

Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.

Додавайтеся в друзі на Facebook

ШПАРГАЛКИ ДЛЯ ПАЦИЕНТОВ. ГОЛОВНАЯ БОЛЬ



Головная боль (цефалгия) – болезненное или просто неприятное ощущение, возникающее кверху от бровей и до шейно-затылочной области – одна из самых частых жалоб при визите к врачу или в аптеку. Ее периодически испытывают около 90 % населения. В то же время головная боль считается чем-то не очень серьезным: при эпизодической боли большинство предпочитает принять таблетку анальгетика и забыть о проблеме. К врачу мы обращаемся лишь при очень сильной боли или когда приступы становятся слишком частыми.

Читать ->

ШПАРГАЛКИ ДЛЯ ПАЦИЕНТОВ



Друзья, я начинаю уникальную рубрику.

Каждый день я сталкиваюсь с ситуацией, что ко мне обращаются люди с очень смешными запросами.

Гугл перестал помогать в понимании банальных медицинских тем.
Читать ->

Эмоциональное выгорание



Рано или поздно практически все «ловят» состояние когда ничего не хочется и ничего не радует.
На душе тоска, нападают недуги и проблемы, сумасшедшая усталость, чувство тревоги и панических атак.
Психологи скажут – депрессия, наркологи – абстиненция, верующие – охлаждение…
Читать ->

КАК НАПОЛНИТЬ ЖИЗНЬ ЭНЕРГИЕЙ И СМЫСЛОМ?



Вы, наверное, посещали много тренингов, на которых вас учили ставить цели. Я провел много времени, придумывая высокие и очень долгосрочные цели на 10 лет вперед пока убедился, что это не работает!
Очень трудно четко определиться: чем ты хочешь заниматься следующие 10 лет, как жить, где работать, с кем быть…Читать ->

ПОЧЕМУ ПЯТЕРКИ НИЧЕГО НЕ ЗНАЧАТ?



Вы, наверное, заметили, что школьные отличники редко добиваются успеха.
Так же как и книжные руководители редко добиваются впечатляющих результатов.
В школе да и ВУЗах учат тому, что скорее всего никогда не пригодится…Читать ->

Менеджмент в стиле «ЛОХ» или «СВОЛОЧЬ»?



Наверное, споры какой стиль менеджмента эффективнее не стихнут никогда.

Известный ученый в области лидерства Дуглас Макгрегор, назвал предпосылки авторитарного руководства по отношению к работникам теорией “Х”. …

Менеджмент в стиле «ЛОХ» или «СВОЛОЧЬ»?Докладніше »

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу