Наші послуги - Агентство Медичного Маркетингу

Наші послуги

ТРЕНІНГ «Міст у майбутнє. Технології підтримки тривалої лояльності, повторні візити та сторітеллінг»

Цільова аудиторія: медичні представники, регіональні менеджери

ТРЕНІНГ «Міст у майбутнє. Технології підтримки тривалої лояльності, повторні візити та сторітеллінг»Докладніше »

ТРЕНІНГ «Заперечення та конфлікти в аптеці, методи їх подолання»

Тренінг-стратегічна сесія: Гормон зростання медичного закладу

Тренінг – стратегічна сесія дозволить топ-менеджерам клініки розробити стратегію менеджменту та маркетингу, яка стимулюватиме зростання та імідж. Учасники набудуть практичних навичок позиціонування клініки, аналізу ринку, конкурентів та попиту, розробки стратегії просування, налаштування бізнес-процесів та розрахунку її ефективності.

Цільова група: топ-менеджери державних та приватних ЛПВ

ТРЕНІНГ «Заперечення та конфлікти в аптеці, методи їх подолання»Докладніше »

Стратегічна сесія/проект: Омніканальний маркетинг

Це тренінг-налаштування «безшовної» комунікації з клієнтом через різні канали.
При цьому вся історія спілкування та візитів зберігається.
Каналами у такій системі виступають: телефон, месенджер, повідомлення в соціальних мережах, електронна пошта, боти та мобільні програми, дистанційні івенти, вебінари, освітні майданчики, прикладні програми для геймізації тощо.
На сесії виробляється розуміння, як екологічно «оточити клієнта» та вплинути на його поведінкові стереотипи.
Також на сесії виробляється модель об’єднання каналів у єдину систему, ідеально через єдину платформу.
Наприклад, корисна програма, сайт, доброзичливий нетворкінг у соціальних мережах, інфо-маркетинг, піднімають взаємини з клієнтом на вищому рівні, що безпосередньо відбивається на продажах.
Омніканальний підхід передбачає використання багатьох каналів комунікації, але канали повинні бути обов’язково синхронізовані.
Саме це важливо у проекті: стратегічна сесія із синхронізації каналів впливу на лікарів та фармацевтів.
Узгодженість комунікації веде до синхронного симетричного впливу, це підвищує ефективність маркетингу.

Стратегічна сесія/проект: Омніканальний маркетингДокладніше »

Комплексний асесмент персоналу

Предтренінговий асесмент

У нашій парадигмі асесмент — це не лише оцінка того, що вміє співробітник, а ще й певні навички, які потрібно розвивати, якась дорожня карта професійного зростання.

Асесмент від Агентства Медичного Маркетингу – це набір завдань, тестів, рольових ігор.
Це дозволяє максимально комплексно оцінити кандидата.

Асесмент базується на п’яти складових:

  1. Презентація та оцінка професійних та особистісних компетенцій.
  2. Виявлення «вузького шийки» навичок.
  3. Визначення типу мислення (еннеатип).
  4. Оцінка моделей поведінки в команді.
  5. Визначення мотиваційних факторів.

Комплексний асесмент персоналуДокладніше »

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу