Наші послуги - Сторінка 3 з 9 - Агентство Медичного Маркетингу

Наші послуги

ТРЕНІНГ «Навчай! Мотивуй! Контролюй!»

Дуже багатьох просто неможливо мотивувати ні стусанами, ні речами, що надихають, ні навіть грошима. Часто люди просто працюють, вони хочуть прийти додому після 18:00, початитись, поспілкуватися з сім'єю, а такі поняття, як особистісне зростання та мотивація – для них порожній звук. Крім того, люди рідко займаються саморозвитком, читають професійну літературу та намагаються більше продавати.

Як змусити співробітників хотіти більше? Відповідь є. Потрібно побудувати систему, в якій зростання та розвиток стануть необхідністю, привносити елементи інтересу та життєвого азарту. Це має бути система, яка приваблює та зберігає найкращих фахівців, саме це і є секретом процвітання та успіху у наш нелегкий супер конкурентний час.

ТРЕНІНГ «Навчай! Мотивуй! Контролюй!»Докладніше »

ТРЕНІНГ «Секрети менеджменту у стилі Agile. Scrum підхід у проектних рішеннях»

Пропонуємо вашій увазі
авторський ексклюзивний курс
щодо впровадження SCRUM в організації
для складно реалізованих проектів

Курс включає:
• навчання SCRUM-команди
на базі замовника 2 дні по 5 годин;
• індивідуальна підготовка SCRUM майстра
та Product Owner;
• дистанційний навчальний блок із тестом
по завершенню;
• віддалений авторський нагляд за використанням.

Менеджмент у стилі Agile – це особливий вид швидкісного менеджменту, що зачаровує.
SCRUM підхід ідеальний у вирішенні проектних завдань, командної роботи, націленої на швидкий та якісний результат із високим ККД.
Даний тренінг дозволить вам гнучкіше керувати продуктовими стратегіями, дасть нові прийоми командного залучення, навички фасилітації та мотивації команди на досягнення мети.
Кейси та практичний підхід роблять цей тренінг максимально корисним та функціональним, ми дамо SCRUM-конструктор, кожна деталь якого має самостійну практичну цінність.
У рамках тренінгу ми поринемо в роботу компанії та пройдемо шлях від планування стратегії роботи на ринку до реагування на зміни.
Учасники опанують нові поняття, такі як: беклог, спринт, крос-функціональні команди, фреймворк, ретроспектива, які стають обов’язковими елементами сучасного менеджменту!
Проходження тренінгу підніме рівень менеджменту співробітників фармацевтичних компаній ще на одну сходинку.

Секрети менеджменту в стилі Agile. Scrum підхід у проектних рішеннях

Цільова аудиторія:
• продакт-менеджери
• бренд-менеджери
• маркетинг-менеджери
• філд-форс менеджери
• регіональні менеджери
• менеджери з продажу

ТРЕНІНГ «Секрети менеджменту у стилі Agile. Scrum підхід у проектних рішеннях»Докладніше »

ТРЕНІНГ «Адаптивний менеджмент у фармацевтичній індустрії»

Адаптивний менеджмент – такий вид управління, при якому основною метою є адаптація до змін зовнішнього середовища. При цьому створюється система, що “стежить”, здійснюється постійний моніторинг основних показників для створення управлінської гнучкості.

Яких керівників нагороджує успіх?

Тих, хто вміє:

• Імпровізувати
• Миттєво відгукуватись на зовнішні виклики
• Спонтанно народжувати ідеї нових послуг
• Запускати відразу безліч варіантів
• По ходу випробовувати та відбирати найбільш життєздатні

Адаптивний менеджмент – інструмент ефективного управління.

ТРЕНІНГ «Адаптивний менеджмент у фармацевтичній індустрії»Докладніше »

ТРЕНІНГ «Переговори із закупниками аптечних мереж»

Важливим є те, що проводять тренінг «тренери-експерти фармацевтичного продажу», які вже протягом 8 років активно навчають фармацевтичні компанії, аптечний роздріб та приватні клініки.

Цільова група: екаунт-менеджери фармацевтичних компаній, регіональні менеджери.

ТРЕНІНГ «Переговори із закупниками аптечних мереж»Докладніше »

ТРЕНІНГ “Створення комплаєнс-культури в організації-виробнику фармацевтичної продукції”

Цільова група: менеджери по комплаєнсу фармацевтичних компаній

Основні програмні питання:

  1. Сьогодення та перспективи розвитку комплаєнс-культури в Україні. Законодавчі вимоги щодо комплаєнсу процедур.
  2. Основні шляхи впровадження комплаєнс-системи в компанії, варіанти розвитку та помилки в реалізації.
  3. Розуміння регуляторного середовища щодо промоції фармацевтичної продукції.
  4. 9 Принципів, що лежать у основі промоції фармацевтичної продукції.
  5. Розуміння принципів фарм-комплаєнса в організації, методи їх впровадження та закріплення в компанії.
  6. Ефективний менеджмент ризиків при порушенні комплаєнс-вимог та створення системи відповідних дій реагування.
  7. Антикорупційне законодавство в Україні, його переваги та недоліки.
  8. Робота з ризиками у обвинуваченні щодо відмивання грошей та фінансування тероризму (краще профілактика, ніж лікування).
  9. Порушення правил та принципів етичної поведінки на фармацевтичному ринку.
  10. Персональні дані та їх ефективне використання як складова політики комплаєнс.
  11. Правильне використання співробітниками внутрішньої (інсайдерської) інформації в організації з метою отримання прибутку.
  12. Покарання та винагородження працівників компанії за дотримання програми комплаєнс – аналіз ефективності.

ТРЕНІНГ “Створення комплаєнс-культури в організації-виробнику фармацевтичної продукції”Докладніше »

ТРЕНІНГ «Технології ефективного лікарського консультування»

Якими є найбільш ефективні методи лікарського консультування та підвищення поінформованості пацієнтів, що дозволяють надати якісну допомогу? Суто практичні знання та технології, навички, які плануємо відпрацювати на тренінгу, допоможуть реально підвищити успішність вашої діяльності та функціонування клініки, а також допоможуть мати велику кількість вдячних клієнтів.

Цільова аудиторія: керівники та лікарі клініки.

Основні програмні питання:

  1. Маркетинг медичних послуг, роль лікаря.
  2. Важливість довірчих відносин між лікарем та пацієнтом.
  3. Емоційний інтелект лікаря.
  4. Складові спілкування.
  5. Основи побудови довірчих відносин.
  6. Правила переконання пацієнтів.
  7. Психологічні типи пацієнтів.
  8. Особливості тактики роботи з кожним типом пацієнтів.
  9. Рольові позиції лікаря.
  10. Модель «метафоричний вплив».
  11. Заперечення та конфлікти.
  12. Практичні блоки з відпрацювання навичок.

ТРЕНІНГ «Технології ефективного лікарського консультування»Докладніше »

ТРЕНІНГ “Ефективний call-центр приватної клініки”

Телефонні консультації, а також продажі по телефону медичних послуг – один із найперспективніших напрямків сучасних медичних центрів та приватних клінік. Як правильно вибудовувати комунікації із клієнтами? Як у спілкуванні почуватися легко і впевнено, а також чітко і зрозуміло висловлювати свої думки? Як правильно пропонувати свої послуги різним людям (чоловікам / жінкам різного віку, які мають різний рівень освіти та потреби)?

Цільова група: оператори телефонного центру приватних клінік та медичних центрів.

Основні програмні питання:

  1. Можливості телефону, концепція ризиків
  2. Концепція розроблених стандартів телефонних комунікацій
  3. Психотипи клієнтів, важливість особливостей психотипів у телефонних комунікаціях
  4. Заперечення у телефонних переговорах
  5. Техніки переконань у телефонних комунікаціях
  6. Золоте питання до потенційного клієнта

ТРЕНІНГ “Ефективний call-центр приватної клініки”Докладніше »

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу