ТРЕНІНГ «Фармацевтичний менеджмент в умовах конкуренції, що наростає» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Фармацевтичний менеджмент в умовах конкуренції, що наростає»

Цільова аудиторія: менеджери фармацевтичних компаній

Основні програмні питання:

  1. Внутрішні фактори успіху працівників та значення мотивації.

    • Як при найменших витратах досягти найкращих результатів, отримавши
    “тіло, розум і душу” медпредставника.

    • Як використовувати стимули, без яких неможливо результативне
    керування.

    • Мотивація як критична складова ефективного ФФ та РМ.

    • Врахування індивідуальних особливостей при постановці завдань.

    • Рівні готовності співробітників до вирішення завдань та відповідальності.

    • Як прискорити професійний розвиток менеджера.

    • Мистецтво реального управління іншими людьми.

  2. Тайм-менеджмент для бізнесу та життя. Делегування та розстановка пріоритетів.

    • Управління часом. Як працювати без авралів?

    • Коли не робити за підлеглих їхню роботу.

    • Коли правильно делегувати і завдання, які не можна вирішувати поодинці.

    • Послідовність та правила опису завдань. Що не можна делегувати?
  3. «Коди» керівників, підказки щодо оптимізації управління.

    • Що визначає ефективність керівника. “Золоті правила”.

    • Директивна та/або підтримуюча поведінка. Що вибрати і чи потрібно вибирати?

    • Визначення та вибір власного стилю управління: особливості, слабкі сторони та
    Можливості для застосування.

    • «Коди керівника», узгоджені з досвідом та мотивацією співробітників.

    • Ситуативне керівництво.

    • Як змінювати стиль управління у міру професійного зростання менеджера.

    • Способи управління: накази, розпорядження, команди, пропозиції, прохання та
    затвердження.

    • Коригування стилю, постановка особистих завдань щодо розвитку управлінських навичок.
  4. Командна робота, правила об’єднання співробітників у команди для досягнення максимальних
    результатів.
  5. • Де дірки: планування, організація, делегування чи контроль.

    • Взаємодія у команді у процесі прийняття рішення.

    • Як передати співробітнику відповідальність за результат?

    • Команда, як єдиний та здоровий організм. Як її творити.

  6. Завдання менеджера (навчання, лідерство, дисципліна, зворотний зв’язок).
  7. • Стратегічне та дистанційне навчання.

    • Як навчати, щоб медпредставники навчалися на чужих помилках та напрацьовували свій досвід.

    • Завдання ефективного керівника: особистісне зростання, саморозвиток, турбота про здоров’я,
    розробка планів, аналіз дій, нових можливостей та перспектив.

  8. Контроль, правила управління, аналітична робота менеджерів.
  9. • Критерії правильно поставленої задачі.

    • Поширені помилки контролю та як їх уникнути.

    • Як скоротити витрати часу на контроль.

    • Зворотний зв’язок як контроль точності розуміння завдань.

  10. Стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях, методи надання зворотного зв’язку та
    конструктивної критики.
  11. • Маніпуляції у роботі керівника.

    • Як швидко повернути маніпулюючого співробітника до ділової взаємодії.

    • Суперництво, пристосування, ухилення, компроміс чи співробітництво. Що і коли
    вибрати?

  12. Значення скриптів у роботі зовнішньої служби.
  13. Навчання, атестація та управління кар’єрою співробітників.
  14. • Ключові навички ефективного менеджера фарм компанії
    • КАМ, ПМ та РМ, як ключові фігури Фармацевтичних компаній у конкурентному ринку

Що отримають учасники після проходження тренінгу:

  1. Знання як максимально використовувати потенціал і новачка, і досвідченого
    менеджера.
  2. Навичка діагностувати провідні мотиви співробітників.
  3. Розробите власну систему мотивації.
  4. Визначте свій стиль управління, стилі менеджменту колег та
    підлеглих.
  5. Освойте техніку ситуативного керівництва.
  6. Навчитесь точно доносити та приймати інформацію.
  7. Відпрацюєте грамотну постановку завдань.
  8. Вивчіть принципи ефективного делегування.
  9. Відпрацюєте методи та прийоми делегування, роблячи їх точними та
    результативними під завдання.
  10. Освойте інструменти визначення рівня готовності менеджера до вирішення
    завдання.
  11. Проаналізуєте можливі рольові позиції ФФ, РМ та менеджерів.
  12. Навчитеся керувати часом без поспіху, суєти та гігантських зусиль.
  13. Один із найефективніших методів складання планів на короткий термін.
  14. Навичка розпізнавати та протистояти маніпуляціям своїх співробітників.
  15. Оволодієте ефективними інструментами контролю.
  16. Уміння вибирати форми та періодичність контролю залежно від
    складності завдань та кваліфікації менеджерів.
  17. Технологію побудови та створення команди, в якій хоче працювати
    кожен і хоче поліпшувати те, що має зараз.
  18. Уміння цілеспрямовано та усвідомлено використовувати зворотний зв’язок для
    управління.
  19. Сформуєте навички гнучкого вибору стратегії лідерства відповідно до
    ситуацією.
  20. Навичка швидких рішень, що впливають на фінансовий результат.
  21. Систематизуєте власний управлінський досвід.
  22. Практичні навички створення результативної структури відповідальності,
    що дозволить побудувати добре керовану організацію.
  23. Аналіз помилок, які призводять до фінансових втрат у масштабі всієї
    компанії.
Група до 15 осіб
Тривалість тренінгу – три дні.
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 1 821

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу