- Внутрішні фактори успіху працівників та значення мотивації.
• Як при найменших витратах досягти найкращих результатів, отримавши
“тіло, розум і душу” медпредставника.
• Як використовувати стимули, без яких неможливо результативне
керування.
• Мотивація як критична складова ефективного ФФ та РМ.
• Врахування індивідуальних особливостей при постановці завдань.
• Рівні готовності співробітників до вирішення завдань та відповідальності.
• Як прискорити професійний розвиток менеджера.
• Мистецтво реального управління іншими людьми. - Тайм-менеджмент для бізнесу та життя. Делегування та розстановка пріоритетів.
• Управління часом. Як працювати без авралів?
• Коли не робити за підлеглих їхню роботу.
• Коли правильно делегувати і завдання, які не можна вирішувати поодинці.
• Послідовність та правила опису завдань. Що не можна делегувати? - «Коди» керівників, підказки щодо оптимізації управління.
• Що визначає ефективність керівника. “Золоті правила”.
• Директивна та/або підтримуюча поведінка. Що вибрати і чи потрібно вибирати?
• Визначення та вибір власного стилю управління: особливості, слабкі сторони та
Можливості для застосування.
• «Коди керівника», узгоджені з досвідом та мотивацією співробітників.
• Ситуативне керівництво.
• Як змінювати стиль управління у міру професійного зростання менеджера.
• Способи управління: накази, розпорядження, команди, пропозиції, прохання та
затвердження.
• Коригування стилю, постановка особистих завдань щодо розвитку управлінських навичок. - Командна робота, правила об’єднання співробітників у команди для досягнення максимальних
результатів. - Завдання менеджера (навчання, лідерство, дисципліна, зворотний зв’язок).
- Контроль, правила управління, аналітична робота менеджерів.
- Стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях, методи надання зворотного зв’язку та
конструктивної критики. - Значення скриптів у роботі зовнішньої служби.
- Навчання, атестація та управління кар’єрою співробітників.
• Де дірки: планування, організація, делегування чи контроль.
• Взаємодія у команді у процесі прийняття рішення.
• Як передати співробітнику відповідальність за результат?
• Команда, як єдиний та здоровий організм. Як її творити.
• Стратегічне та дистанційне навчання.
• Як навчати, щоб медпредставники навчалися на чужих помилках та напрацьовували свій досвід.
• Завдання ефективного керівника: особистісне зростання, саморозвиток, турбота про здоров’я,
розробка планів, аналіз дій, нових можливостей та перспектив.
• Критерії правильно поставленої задачі.
• Поширені помилки контролю та як їх уникнути.
• Як скоротити витрати часу на контроль.
• Зворотний зв’язок як контроль точності розуміння завдань.
• Маніпуляції у роботі керівника.
• Як швидко повернути маніпулюючого співробітника до ділової взаємодії.
• Суперництво, пристосування, ухилення, компроміс чи співробітництво. Що і коли
вибрати?
• Ключові навички ефективного менеджера фарм компанії
• КАМ, ПМ та РМ, як ключові фігури Фармацевтичних компаній у конкурентному ринку
- Знання як максимально використовувати потенціал і новачка, і досвідченого
менеджера. - Навичка діагностувати провідні мотиви співробітників.
- Розробите власну систему мотивації.
- Визначте свій стиль управління, стилі менеджменту колег та
підлеглих. - Освойте техніку ситуативного керівництва.
- Навчитесь точно доносити та приймати інформацію.
- Відпрацюєте грамотну постановку завдань.
- Вивчіть принципи ефективного делегування.
- Відпрацюєте методи та прийоми делегування, роблячи їх точними та
результативними під завдання. - Освойте інструменти визначення рівня готовності менеджера до вирішення
завдання. - Проаналізуєте можливі рольові позиції ФФ, РМ та менеджерів.
- Навчитеся керувати часом без поспіху, суєти та гігантських зусиль.
- Один із найефективніших методів складання планів на короткий термін.
- Навичка розпізнавати та протистояти маніпуляціям своїх співробітників.
- Оволодієте ефективними інструментами контролю.
- Уміння вибирати форми та періодичність контролю залежно від
складності завдань та кваліфікації менеджерів. - Технологію побудови та створення команди, в якій хоче працювати
кожен і хоче поліпшувати те, що має зараз. - Уміння цілеспрямовано та усвідомлено використовувати зворотний зв’язок для
управління. - Сформуєте навички гнучкого вибору стратегії лідерства відповідно до
ситуацією. - Навичка швидких рішень, що впливають на фінансовий результат.
- Систематизуєте власний управлінський досвід.
- Практичні навички створення результативної структури відповідальності,
що дозволить побудувати добре керовану організацію. - Аналіз помилок, які призводять до фінансових втрат у масштабі всієї
компанії.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.