ТРЕНІНГ: «Оперативний сервіс» у приватній клініці - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ: «Оперативний сервіс» у приватній клініці

Лікар – це пріоритетний співробітник приватної клініки, який формує “ядро продукту”.
Саме від поведінки та навичок доктора клініки насамперед йде вибудовування довірчих та довгострокових відносин з пацієнтами, лояльність клієнтів та подальше формування іміджу клініки.
Тому так важливо, щоб лікарі вміли вибудовувати конкретну розмову з новими та постійними пацієнтами, конструктивно збирати анамнез, давати чіткий зворотний зв’язок.
Даний тренінг дозволить вам виробити навички ефективного спілкування, прискорити процес лікарської консультації, збільшити “коефіцієнт повернення” пацієнтів та індекс їхньої лояльності.

Цільова група: лікарі приватних клінік
Основні програмні питання:

  1. Найголовніше у роботі з клієнтами. Як ми купуємо
    та утримуємо пацієнтів?
  2. Фокус на SMART-мислення – важливий момент конструктивних консультацій.
  3. Емоційний інтелект та формула успіху доктора.
  4. Знання власного типу – ключ до ефективнішого прийому.
  5. Діагностика типу доктора, інтерактивне тестування лікарів.
  6. Формула управління часом на лікарському прийомі.
  7. Обмін інформацією з пацієнтами. Динаміка інформаційного потоку. Як обдурити динаміку інформаційного потоку та зробити лікарську консультацію більш конструктивною.
  8. Рольова позиція лікаря. Основи довіри.
  9. Конгруентність. Теорія підсвідомої довіри. Концепція айсберг. Підстроювання: активне слухання, віддзеркалення пацієнта. Жести. Конгруентність, контекст, ланцюжок жестів.
  10. “Лінія консультації: Раппорт – опитування – консультація – міст у майбутнє. Як прийняти пацієнта швидко і при цьому збільшити його лояльність.
  11. Червоні та сині установки. Фіолетовий концепції.
  12. Ключ ефективних комунікацій – ясне спілкування. “Невербальні методи” спілкування. Аналіз комунікацій.
  13. Аналіз жестикуляції клієнта, як “почути клієнта наскрізь”.
  14. Типи клієнтів. Особливості тактики роботи з кожним типом клієнтів. Типи реакцій клієнта. Подолання скептицизму/нерозуміння.
  15. Максимізація взаємної корисності.
  16. Трансактний аналіз на лікарському прийомі.
  17. Універсальна техніка роботи з запереченнями.
Що отримають учасники після тренування:

  1. Пройшовши тренінг, ви зрозумієте, як потрібно встановлювати швидкий контакт з пацієнтами приватної клініки, щоб надалі вибудувати довірчі стосунки та сформувати позитивне враження про послугу, лікаря та клініку.
  2. Зробити лікарську консультацію мінімум на 30% коротше за часом зі збереженням високого коефіцієнта лояльності.
  3. Ви навчитеся поводитися впевненіше, активно слухати клієнта, правильно жестикулювати.
  4. Ви зможете ефективно працювати з важкими пацієнтами, уникати конфліктних ситуацій, знаходити компроміси.
  5. Ви отримаєте навички невербального спілкування з клієнтами, що дозволить вибудувати довірчі стосунки з ними.
  6. Ви дізнаєтеся, які типи клієнтів, і навчитеся правильно працювати з кожним з них.
  7. Ви навчитеся ефективно працювати з запереченнями.
Група до 20 учасників
Тривалість – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 1 513

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу