Практичні знання та технології допоможуть Вам реально підвищити успішність функціонування приватної клініки у рази.
Програма розробляється з урахуванням профілю та специфіки роботи клініки, а також з урахуванням займаного преміум сегмента, спеціалізації та рівня первинної підготовки учнів.
Цільова група: адміністратори та лікарі приватних клінік
Основні програмні питання:
- Як зрозуміти слабкі сторони вашої клініки. “Воронка продажів”.
- Чотири фактори успішного сервісного продажу.
- Модель ПРУВ (залучення, робота, утримання, повернення пацієнтів).
- Формула продажу приватної клініки. Продаж як система.
- Система обліку показників та вкладу підрозділів.
- Скрипт прийому дзвінків та аналіз конверсії.
- Правило телефонних комунікацій.
- Аналіз дзвінків.
- Ігрові вправи щодо прийому дзвінків.
- Аналіз “таємного” покупця.
- Як “продавати, не продаючи”, м’яка технологія SPIN.
- Практична вправа: комунікація за системою SPIN.
- “Послуги-пари” та правила “пропозицій від яких не можна відмовитися”.
- Лінія успішної комунікації: Рапорт – опитування – пропозиція – вигода
- Рольові ігри: лінія комунікації.
- Рівні комунікації з пацієнтом: відпустка – консультація – переконання – лідерство.
- Поняття ідеального продажу, приклади з практики.
- Принципи формування лояльності.
- Побудова переконливої мови, тактики побудови мовних конструкцій, що переконують.
- Асортиментна матриця приватної клініки. Як «не упустити» пацієнтів і вчасно запропонувати клієнту, те, що справді він оцінить.
- Важливість категоризації пацієнтів.
Що отримають учасники після тренування:
- Пройшовши цей тренінг, Ви отримаєте керівництво до дії,
кожний інструмент реально працює. - Тренінг дасть Вам можливість більш комплексно та об’єктивно оцінити супровід пацієнтів, зрозуміти, що варто виправити або доробити.
- Застосовуючи дані технології, Ви досягнете реального зростання продажів Ваших сервісних послуг.
- Ваші співробітники стануть клієнтоорієнтованими, навчаться якісно «продавати» свої послуги, в результаті збільшиться задоволеність пацієнтів.
- Поліпшиться атмосфера всередині колективу, збільшиться бажання працювати на результат та із задоволенням.
Група до 20 учасників
Тривалість – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.