ТРЕНІНГ: Ефективний супровід пацієнта - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ: Ефективний супровід пацієнта

Практичні знання та технології допоможуть Вам реально підвищити успішність функціонування приватної клініки у рази.
Програма розробляється з урахуванням профілю та специфіки роботи клініки, а також з урахуванням займаного преміум сегмента, спеціалізації та рівня первинної підготовки учнів.

Цільова група: адміністратори та лікарі приватних клінік
Основні програмні питання:

  1. Як зрозуміти слабкі сторони вашої клініки. “Воронка продажів”.
  2. Чотири фактори успішного сервісного продажу.
  3. Модель ПРУВ (залучення, робота, утримання, повернення пацієнтів).
  4. Формула продажу приватної клініки. Продаж як система.
  5. Система обліку показників та вкладу підрозділів.
  6. Скрипт прийому дзвінків та аналіз конверсії.
  7. Правило телефонних комунікацій.
  8. Аналіз дзвінків.
  9. Ігрові вправи щодо прийому дзвінків.
  10. Аналіз “таємного” покупця.
  11. Як “продавати, не продаючи”, м’яка технологія SPIN.
  12. Практична вправа: комунікація за системою SPIN.
  13. “Послуги-пари” та правила “пропозицій від яких не можна відмовитися”.
  14. Лінія успішної комунікації: Рапорт – опитування – пропозиція – вигода
  15. Рольові ігри: лінія комунікації.
  16. Рівні комунікації з пацієнтом: відпустка – консультація – переконання – лідерство.
  17. Поняття ідеального продажу, приклади з практики.
  18. Принципи формування лояльності.
  19. Побудова переконливої мови, тактики побудови мовних конструкцій, що переконують.
  20. Асортиментна матриця приватної клініки. Як «не упустити» пацієнтів і вчасно запропонувати клієнту, те, що справді він оцінить.
  21. Важливість категоризації пацієнтів.
Що отримають учасники після тренування:

  1. Пройшовши цей тренінг, Ви отримаєте керівництво до дії,
    кожний інструмент реально працює.
  2. Тренінг дасть Вам можливість більш комплексно та об’єктивно оцінити супровід пацієнтів, зрозуміти, що варто виправити або доробити.
  3. Застосовуючи дані технології, Ви досягнете реального зростання продажів Ваших сервісних послуг.
  4. Ваші співробітники стануть клієнтоорієнтованими, навчаться якісно «продавати» свої послуги, в результаті збільшиться задоволеність пацієнтів.
  5. Поліпшиться атмосфера всередині колективу, збільшиться бажання працювати на результат та із задоволенням.
Група до 20 учасників
Тривалість – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 1 466

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу