ТРЕНІНГ «Як перемогти конкурента» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Як перемогти конкурента»


Тренінг більше нагадує стратегічну сесію, у «тілі» якої учасники подають ідеї та заряджаються ентузіазмом для перемоги над конкурентами.
Тренінг впливає на дві складові персоналу: настановно-мотиваційну та вироблення навички. Тобто учасники спочатку усвідомлюють необхідність інтенсифікації зусиль, потім розуміють ЯК зробити роботу більш ефективною, ніж у конкурентів, потім відпрацьовують навички спонукаючих аптечних консультацій.
Також у даному тренінгу тестується кожен учасник та надається його індивідуальна «карта особистості». На цю карту можна спертися як на важіль для досягнення максимальної особистісної ефективності.

Цільова аудиторія:
ключові співробітники – офіс, завідувачі, можливо, опорні першостольники

Основні програмні питання:

  1. Кого винагороджує успіх, стратегія змін для досягнення успіху.
  2. Кейс: колоди та яхти. Настановний кейс для виявлення типу мотивації «К» або «ВІД»
  3. Установлювальний тест для виявлення типу мотивації «К» або «Від».
  4. Методика практичного навчання 4 П, навчальна гра для демонстрації правильної системи навички.
  5. Індивідуальна карта особистості, важіль особистісного зростання, як дізнатися про свою встановлену програму і навчиться користуватися своїми сильними сторонами.
  6. Фокус на цілі та перемогу.
  7. Зміщення центру тяжкості: обличчям до споживача. Чому так важливо центруватись не на таблетках, а на споживачі.
  8. Що насправді вони купують.
  9. Практикум: пошук наших відмінностей.
  10. Результати досліджень. Наведено результати досліджень споживачів аптек для демонстрації наших можливостей.
  11. Як досягти ВАУ ефектів, практикум: генератор ідей. Сарафанне радіо включається лише у зоні ВАУ ефектів.
  12. У даному блоці відбувається генерація ідей та пошук можливих ВАУ ефектів.
  13. Лінія продажів, практикум: гни свою лінію на прикладі сезонного чи пріоритетного портфеля.
  14. Цінність питань
  15. Робота з запереченнями клієнтів
Що отримають учасники після проходження тренінгу:

Учасники спалахують ідеєю перемоги, у них з’являється план ЯК перемогти та бажання ПЕРЕМОГТИ.
Група до 20 осіб
Тривалість тренінгу – 2 дні.
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 1 864

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу