Тренінг у Львові: наш клієнт – аптечна мережа «Соломія-Сервіс»

10.12.10 11:53 3 414    

Назва тренінгу – «Активні аптечні продажі». Під час навчання були опрацьовані наступні теоретичні та практичні питання – блоки «воронка аптечних продажів», «аптечний мерчандайзинг», «етапи продажу», «психотипування» клієнтів», «тріггерна методика роботи аптеці», «схема відпуску товару аптеки за методикою «Х-П-В», «робота із запереченнями і конфліктами».

аптечна мережа «Соломія-Сервіс»Зокрема, працівників аптек особливо зацікавили методи визначення психотипів клієнтів та подальша робота з ними – надання рекомендацій щодо придбання, заміни або додаткової купівлі лікарських засобів, БАДів, інших позицій із асортименту аптеки. Оволодівши тріггерною методикою роботи з відвідувачами, провізори першого столу здатні більш ефективно здійснювати комплексні продажі, збільшувати вартість товарного чеку, більш ефективно працювати із клієнтами. Як саме це працює? Наприклад, шляхом рекомендування клієнтові аптеки товару першого запиту та одночасно – додаткового синергічного продукту; також необхідно проявити креативний підхід при реалізації ліків, в залежності від первинних споживчих мотивів відвідувача та зрілості його споживчого рішення. При цьому, звичайно, не варто забувати як правильно знайти спільну мову з тим чи іншим відвідувачем (люди різні і аптекарі мають це розуміти). Все, звичайно, має практичний акцент на результат — якісне обслуговування клієнтів, збільшення дохідності аптеки і, відповідно, покращення мотивації її працівників.

аптечна мережа «Соломія-Сервіс»В результаті проведеної роботи, за попереднім проханням учасників тренінгу, Агентство планує провести наступний тренінг для фармацевтичної спільноти Львівщини з особливим акцентом на роботі із запереченнями, профілактикою їх виникнення та виходу із в конфліктних ситуацій. Тому чекайте наступних вістей зі Львова!



Комментировать

 *

Наши клиенты

Google+