Тренінг унікальний за своєю суттю. Він є продуктом успішного досвіду бізнес-консультування персоналу аптек та аптечних мереж, а також досвіду навчання медичних представників рецептурних та безрецептурних підрозділів. Даний тренінг повністю розкриває промоцію продуктів безпосередньо в точці продажу, дозволяє подивитися на самий аптечний продаж з висоти «пташиного польоту».
Амбітним завданням «максимум» даного тренінгу є створення команди «експертів аптечного продажу». Також важливим фактом є те, що проводить даний тренінг «тренер-експерт аптечного продажу», підтвердженням цього факту є те, що тренер протягом уже понад 10 років активно навчає аптечний роздріб.
Методичні особливості:
Тренінг характеризується високою інформативністю та схематичністю, безліччю практичних класифікацій. Тренер працює у дві складові: раціональну та емоційну, що збільшує мотивацію до навчання та підштовхує до якісного відпрацювання навичок, з подальшим закріпленням їх на практиці. Формат тренінгу передбачає відеокліпи. Характерно, що новизна та корисність матеріалу викликають живий інтерес у учасників.
Основні форми роботи з аудиторією:
• Викладення матеріалу в презентаційній інтерактивній манері
• Навчання учасників з методологією «промо-коктейлю» в аптеці, «покроковістю» візитної роботи
• Організація, проведення та обговорення тематичних кейсів
• Розбір та корекція практичного досвіду учасників, пропозиції нового, протоколювання тренінгових домовленостей
• Обговорення
- Як думає аптечник, рівні ієрархії в аптеці, кому що продавати.
- Аптечні бізнес-процеси, як ці знання можуть стати в нагоді виробнику.
- Класифікація аптек, як розподілити робочий час при взаємодії з аптеками.
- Аптечний візит в умовах нестачі часу. Необхідні кроки для досягнення успіху.
- Емоційний компонент у досягненні успіху в аптечному продажу. Командна робота та принципи донесення відмінностей бренду Вашої компанії.
- Як знайти підхід до аптечних співробітників, принципи формування лояльних відносин, використовуючи сучасну психографію.
- Вибудовування відносин за принципом «Виграв-Виграв», концепція сили на візиті в аптеку.
- Принципи партнерського маркетингу. Що таке партнерські продажі та як цим користуватися на переговорах із завідуючими аптеками?
- Основні принципи «матричного» мислення.
- Освітні програми для аптек, якими вони мають бути та як їх проводити? Принципи проведення аптечних івентів.
- У вас сформується розуміння головних аспектів діяльності аптеки та знання своєї ролі в аптечних бізнес-процесах.
- Ви дізнаєтеся про принципи пріоритетів у процесі закупівлі препаратів і, в т. ч. препаратів однієї категорії.
- Ви зможете комплексно та системно побудувати взаємини з аптеками за принципом «Виграв – Виграв».
- Ви навчитеся визначати «аптечні» переваги свого препарату та зрозумієте, яким чином потрібно продавати ці переваги провізорам першого столу (СПВ) та закупникам («продаж можливості заробити прибуток»).
- На тренінгу ви отримаєте «навичку експерта» в аптечному продажу та системність у роботі, яка забезпечить отримання вигод для обох сторін.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.