ТРЕНІНГ «Успішний медичний представник. Робота з аптеками» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Успішний медичний представник. Робота з аптеками»

Тренінг унікальний за своєю суттю. Він є продуктом успішного досвіду бізнес-консультування персоналу аптек та аптечних мереж, а також досвіду навчання медичних представників рецептурних та безрецептурних підрозділів. Даний тренінг повністю розкриває промоцію продуктів безпосередньо в точці продажу, дозволяє подивитися на самий аптечний продаж з висоти «пташиного польоту».
Амбітним завданням «максимум» даного тренінгу є створення команди «експертів аптечного продажу». Також важливим фактом є те, що проводить даний тренінг «тренер-експерт аптечного продажу», підтвердженням цього факту є те, що тренер протягом уже понад 10 років активно навчає аптечний роздріб.

Цільова група: медичні представники ОТС/Rx підрозділи, регіональні менеджери ОТС/Rx підрозділи.

Методичні особливості:

Тренінг характеризується високою інформативністю та схематичністю, безліччю практичних класифікацій. Тренер працює у дві складові: раціональну та емоційну, що збільшує мотивацію до навчання та підштовхує до якісного відпрацювання навичок, з подальшим закріпленням їх на практиці. Формат тренінгу передбачає відеокліпи. Характерно, що новизна та корисність матеріалу викликають живий інтерес у учасників.

Основні форми роботи з аудиторією:
• Викладення матеріалу в презентаційній інтерактивній манері
• Навчання учасників з методологією «промо-коктейлю» в аптеці, «покроковістю» візитної роботи
• Організація, проведення та обговорення тематичних кейсів
• Розбір та корекція практичного досвіду учасників, пропозиції нового, протоколювання тренінгових домовленостей
• Обговорення

Основні програмні питання:

  1. Як думає аптечник, рівні ієрархії в аптеці, кому що продавати.
  2. Аптечні бізнес-процеси, як ці знання можуть стати в нагоді виробнику.
  3. Класифікація аптек, як розподілити робочий час при взаємодії з аптеками.
  4. Аптечний візит в умовах нестачі часу. Необхідні кроки для досягнення успіху.
  5. Емоційний компонент у досягненні успіху в аптечному продажу. Командна робота та принципи донесення відмінностей бренду Вашої компанії.
  6. Як знайти підхід до аптечних співробітників, принципи формування лояльних відносин, використовуючи сучасну психографію.
  7. Вибудовування відносин за принципом «Виграв-Виграв», концепція сили на візиті в аптеку.
  8. Принципи партнерського маркетингу. Що таке партнерські продажі та як цим користуватися на переговорах із завідуючими аптеками?
  9. Основні принципи «матричного» мислення.
  10. Освітні програми для аптек, якими вони мають бути та як їх проводити? Принципи проведення аптечних івентів.
Що отримають учасники після тренування:

  1. У вас сформується розуміння головних аспектів діяльності аптеки та знання своєї ролі в аптечних бізнес-процесах.
  2. Ви дізнаєтеся про принципи пріоритетів у процесі закупівлі препаратів і, в т. ч. препаратів однієї категорії.
  3. Ви зможете комплексно та системно побудувати взаємини з аптеками за принципом «Виграв – Виграв».
  4. Ви навчитеся визначати «аптечні» переваги свого препарату та зрозумієте, яким чином потрібно продавати ці переваги провізорам першого столу (СПВ) та закупникам («продаж можливості заробити прибуток»).
  5. На тренінгу ви отримаєте «навичку експерта» в аптечному продажу та системність у роботі, яка забезпечить отримання вигод для обох сторін.
Група до 20 осіб
Тривалість тренінгу – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 6 711

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу