Чому деякі аптечні консультації «проходять» відмінно, а деякі ні?
Закономірно, що більшість людей вважають за краще менше, а не більше. Як консультувати так, щоб у пацієнта виникло бажання комплексної покупки?
Чому особисті рекомендації ефективніші за традиційну рекламу і як використовувати всю міць особистих рекомендацій?
Психологія обміну та психологія «прохідних» аптечних консультацій: чому одні консультації заразливіші, ніж інші?
Яка консультація викликає WOW-ефект та бажання поділитися з іншими?
Чи можливо вигадати ефективну техніку консультацій під будь-який препарат?
Методичні особливості:
Тригерна методика роботи в аптеці передбачає вироблення «заразної моделі» аптечних консультацій, консультацій, спрямованих на WOW-ефект, консультацій, якими хочеться поділитися з друзями.
- Принцип «СОЦІАЛЬНОЇ ВАЛЮТИ» у аптечних консультаціях.
Як зробити так, щоби ваша консультація сприймалася клієнтом як цінна валюта. - Що насправді купує людина?
- Технологія «ТАНКИ»: на що робити акцент при аптечних консультаціях (тривога, жадібність, новизна, комфорт, імідж).
- Прийоми, що дають відчути людині власну унікальність.
- Прийоми, які змушують людей ділитися інформацією про вашу аптеку.
- Закони незвичайної гостинності.
- Ігрові механізми запуску соціальної валюти.
- ТРИГЕРИ:
– Як «навести» відвідувача аптеки на додаткову покупку.
– Які слова або елементи навколишнього середовища викликають думки про придбання додаткового препарату.
– Запити та пов’язані з ними поняття та ідеї.
– Коли приходить думка про додатковий продукт? Результати досліджень.
– Вплив довкілля на тригери, оформлення торгового залу.
– Фрази-тригери: «сьогодні п’ятниця, останній день робочого тижня»
– Як зробити так, щоб повідомлення конкурента стало для Вас тригером. - Шпаргалки та нагадування.
- ЕМОЦІЇ:
– Як зачепити людину, позитивний та негативний тип мотивації покупця, страшилка чи пряник?
– Як розпалити внутрішній вогонь, щоб споживач захотів повернутися до нашої аптеки.
– Принципи прояву емпатії та емоційного інтелекту. - Лінія продажів.
- Благоговіння, наснагу, задоволеність, смуток.
Принципи активації відвідувачів. - СУСПІЛЬСТВО:
– Мавпа бачить – мавпа робить! Принцип соціального доказу, як його використовувати в аптечному продажу.
– Психологія наслідування.
– Як ми ухвалюємо рішення. - ПРАКТИЧНА ЦІННІСТЬ:
– Як спростити Вашу консультацію та надати їй максимальної практичної цінності? Фокусування на вигодах.
– Еталони порівняння, правила «точки відліку» - ІСТОРІЇ:
– Як загорнути ідею препарату в коротку історію, пентаграма віри.
– Історії високої активації.
– Містки знань та впливів.
– Троянський кінь.
- Пройшовши цей тренінг, Ви отримаєте набір інструментів, який дійсно допомагає в роботі. Робить консультацію максимально ефективною.
- Застосування цих навичок, тригерної системи допоможе реально збільшити рівень продажу всієї аптеки в цілому та кожного співробітника зокрема.
- Завдяки грамотній комунікації Ви навчитеся формувати майбутню потребу, що в свою чергу підвищить рівень та кількість постійних (поворотних) клієнтів.
- За допомогою використання wow-ефекту згенеруєте додатковий потік клієнтів, які отримують інформацію про аптеку та/або препарат від «знайомих», задоволених візитом.
- Цей тренінг допоможе отримати вагому відмінність і дозволить виділитися серед конкурентів (аптек/препаратів/брендів).
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.