ТРЕНІНГ «Тригерна методика роботи в аптеці» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Тригерна методика роботи в аптеці»

Чому деякі аптечні консультації «проходять» відмінно, а деякі ні?
Закономірно, що більшість людей вважають за краще менше, а не більше. Як консультувати так, щоб у пацієнта виникло бажання комплексної покупки?
Чому особисті рекомендації ефективніші за традиційну рекламу і як використовувати всю міць особистих рекомендацій?
Психологія обміну та психологія «прохідних» аптечних консультацій: чому одні консультації заразливіші, ніж інші?
Яка консультація викликає WOW-ефект та бажання поділитися з іншими?
Чи можливо вигадати ефективну техніку консультацій під будь-який препарат?

Цільова група: провізори та фармацевти.

Методичні особливості:
Тригерна методика роботи в аптеці передбачає вироблення «заразної моделі» аптечних консультацій, консультацій, спрямованих на WOW-ефект, консультацій, якими хочеться поділитися з друзями.

Основні програмні питання:

  1. Принцип «СОЦІАЛЬНОЇ ВАЛЮТИ» у аптечних консультаціях.
    Як зробити так, щоби ваша консультація сприймалася клієнтом як цінна валюта.
  2. Що насправді купує людина?
  3. Технологія «ТАНКИ»: на що робити акцент при аптечних консультаціях (тривога, жадібність, новизна, комфорт, імідж).
  4. Прийоми, що дають відчути людині власну унікальність.
  5. Прийоми, які змушують людей ділитися інформацією про вашу аптеку.
  6. Закони незвичайної гостинності.
  7. Ігрові механізми запуску соціальної валюти.
  8. ТРИГЕРИ:
    – Як «навести» відвідувача аптеки на додаткову покупку.
    – Які слова або елементи навколишнього середовища викликають думки про придбання додаткового препарату.
    – Запити та пов’язані з ними поняття та ідеї.
    – Коли приходить думка про додатковий продукт? Результати досліджень.
    – Вплив довкілля на тригери, оформлення торгового залу.
    – Фрази-тригери: «сьогодні п’ятниця, останній день робочого тижня»
    – Як зробити так, щоб повідомлення конкурента стало для Вас тригером.
  9. Шпаргалки та нагадування.
  10. ЕМОЦІЇ:
    – Як зачепити людину, позитивний та негативний тип мотивації покупця, страшилка чи пряник?
    – Як розпалити внутрішній вогонь, щоб споживач захотів повернутися до нашої аптеки.
    – Принципи прояву емпатії та емоційного інтелекту.
  11. Лінія продажів.
  12. Благоговіння, наснагу, задоволеність, смуток.
    Принципи активації відвідувачів.
  13. СУСПІЛЬСТВО:
    – Мавпа бачить – мавпа робить! Принцип соціального доказу, як його використовувати в аптечному продажу.
    – Психологія наслідування.
    – Як ми ухвалюємо рішення.
  14. ПРАКТИЧНА ЦІННІСТЬ:
    – Як спростити Вашу консультацію та надати їй максимальної практичної цінності? Фокусування на вигодах.
    – Еталони порівняння, правила «точки відліку»
  15. ІСТОРІЇ:
    – Як загорнути ідею препарату в коротку історію, пентаграма віри.
    – Історії високої активації.
    – Містки знань та впливів.
    – Троянський кінь.
Що отримають учасники після тренування:

  1. Пройшовши цей тренінг, Ви отримаєте набір інструментів, який дійсно допомагає в роботі. Робить консультацію максимально ефективною.
  2. Застосування цих навичок, тригерної системи допоможе реально збільшити рівень продажу всієї аптеки в цілому та кожного співробітника зокрема.
  3. Завдяки грамотній комунікації Ви навчитеся формувати майбутню потребу, що в свою чергу підвищить рівень та кількість постійних (поворотних) клієнтів.
  4. За допомогою використання wow-ефекту згенеруєте додатковий потік клієнтів, які отримують інформацію про аптеку та/або препарат від «знайомих», задоволених візитом.
  5. Цей тренінг допоможе отримати вагому відмінність і дозволить виділитися серед конкурентів (аптек/препаратів/брендів).
Група до 20 учасників
Тривалість тренінгу – 2 дні.
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 2 404

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу