Неочевидний Секрет
Агентства Медичного Маркетингу

Агентства Медичного Маркетингу —
навчальна компанія №1
у медико-фармацевтичному сегменті

У кожному виді бізнесу існує свого роду «список Шиндлера» або, інакше кажучи, шорт-лист - рейтинг компаній, які заслужили авторитет на ринку завдяки високій якості послуг, що надаються, мають багаторічний успішний досвід роботи і перебувають під протекцією своїх клієнтів.

Обираючи бізнес-тренера для навчання медичних або фармацевтичних працівників, ви не знайдете такий список в Інтернеті і не прочитаєте його на розвороті популярного журналу. І навіть найбільш неупереджена аналітика не відповість чітко на запитання, чи підходить та чи інша компанія саме вам. Які ж маркери «відповідності» сигналізують про те, що навчальна компанія входить до горезвісного «списку»?

СПИСОК ТОП 10 пунктів стійкої навчальної компанії

1. Системне бачення навчального процесу. Іншими словами, розуміння процесу навчання як СИСТЕМИ, бачення цілісної картини навчання персоналу на всіх рівнях організації, здатність розуміти і допомагати реалізовувати стратегію розвитку бізнесу свого клієнта.

2. Нішування. Уміння вибирати й тестувати ефективну для навчального бізнесу нішу (спеціалізацію + цільову аудиторію). Не можна бути однаково хорошим фахівцем з фалоімітаторів і медичного або фармацевтичного бізнесу.
Тому, обираючи тренінгове агентство, звертайтеся ТІЛЬКИ в спеціалізовані компанії, ставте чіткі завдання зі зрозумілими KPI. Яким би талановитим гуру вам не уявлявся той чи інший тренер, якщо він «не в темі», ефекту не буде.
Найпростіший спосіб переконатися, що навчальна компанія з вами «на одній хвилі» - це володіння медичною мовою. Якщо фахівці компанії не розуміють термінології ринку, спрощують розхожі фрази до примітиву, є небезпека, що і навчання буде таким самим поверхневим. Наприклад, бізнес-тренер плутає медичних фахівців і фармацевтів, не бачить різниці між аптекою і супермаркетом, намагається нав'язати вам принципи FMCG, і не тому, що вам це треба: просто магазини - його коник, а у вашій темі він «плаває». Простенький тест - коли фармацію (або фарму) називають «фармацевтикою», «фармакологією»: людина взагалі не розуміє, у чому різниця, і навіть не спромоглася погуглити перед зустріччю з вами. Висновки напрошуються самі.

3. Експертність. Визнаний статус експерта для обраної ніші формується роками: посилання в пресі, ТВ-передачі, наявність корисних публікацій тощо. Усе це вкрай важливо у виборі навчальної компанії. Також важливо, щоб тренери та консультанти навчальної компанії самі були визнаними експертами в медико-фармацевтичній ніші. Адже якщо фахівець не авторитет в обраній галузі, його шанси переконати аудиторію, навчити її чогось прагнуть до нуля.

4. Додаткова цінність для клієнтів компанії. Справжня навчальна компанія щедро ділиться знаннями зі своїми клієнтами всіма можливими способами: сайт, блог, соціальні мережі, ТБ передачі. У такій компанії не економлять інформацію «про запас», не ховають її за сімома печатками, ніби вкрадену з чужої кишені. Навпаки, перебуваючи весь час у розвитку, агентство створює циркуляцію корисних знань, прагне перевищити очікування клієнтів, працює над тим, щоб сформувати їхню стійку лояльність.

5. Наявність налагодженої системи ведення клієнтів. Для довгострокового партнерства з навчальною компанією важливо, щоб з нею було безпечно і комфортно працювати. Важлива правильна реєстрація, гнучкість у складанні договорів, відповідність правилам комплаєнсу тощо.

6. Можливості копірайтингу. Навчальна компанія повинна вміти надавати допомогу клієнтам у написанні текстів, що продають, у найширшому розумінні: повноформатні тексти, що продають, листи для е-mail розсилки, статті. Залучаючи на партнерські тренінги лікарів і фармацевтів, тренінгова компанія повинна вміти самостійно «загорнути» захід в упаковку, що продає, і тим самим полегшити завдання збору клієнтів.

7. E-mail маркетинг. Важливі й навички ведення ефективної та корисної е-mail розсилки. Компанія, що поважає себе, зазвичай формує стратегії розсилки, і робить це на регулярній основі як частину обов'язкового посттренінгового супроводу клієнтів.

8. Відео-копірайтинг. Навчальна компанія повинна мати навички створення контентних відео для своїх лояльних і потенційних клієнтів.

9. Дистанційні форми навчання. Увесь світ іде в «цифру». Тому сучасна тренінгова компанія не може ефективно працювати, не маючи свого дистанційного ресурсу для навчання цільових аудиторій. Зрештою, не завжди можливо зібратися в одній аудиторії.

10. Мультиканальність навчання. Що більше каналів, то краще: власні друковані ЗМІ, власні електронні ЗМІ, наявність свого видавничого дому, ТВ-передачі, авторської дистанційної системи навчання, наявність власних регулярних конференцій, семінарів тощо. Компанія «Агентство Медичного Маркетингу», відома також як компанія АММ, намагається максимально відповідати заявленому списку.

Але головний секрет не в цьому…
В основі роботи успішної навчальної компанії лежать не тільки якісні тексти, що продають (хоча вони дуже важливі). В основі високої та постійної лояльності клієнтів лежать не тільки правильні назви тренінгів і заголовки статей, що чіпляють. В основі високої репутації навчальної компанії - не тільки грамотні списки вигод і правильна структура тексту, що продає.


Головний Закон Наростаючої Лояльності Цільових споживачів (фармацевтичних компаній, аптек і приватних клінік)

Ви здивуєтеся, наскільки очевидно те, що ми збираємося сказати!
В основі високої клієнтської лояльності та розвитку навчальної компанії лежить ЯКІСТЬ РОБОТИ.
Навчальна компанія може провалити кілька наборів груп, отримати кілька поганих відгуків. Але якщо раз по раз фахівці компанії працюють якісно, тобто дають результат своїм клієнтам - ті, хто хоча б одного разу в неї купили, прийдуть та ще й порекомендують іншим! Тому що фармацевтичні компанії, аптеки, приватні клініки, які купили якісний навчальний івент хоч один раз, отримають результат. «Агентство Медичного Маркетингу» намагається закладати в кожен захід максимальний контент, залишати власний шматочок душі в кожному івенті, конференції або галузевому змаганні.

За 2016 рік
компанія
«Агентство Медичного Маркетингу»
провела
407 заходів


Тому ми з повним правом пишемо на своїх візитках:
«Навчальна компанія №1 у медико-фармацевтичному сегменті»!

Наші двері завжди відчинені для партнерства, а девіз незмінний:
МИ НАВЧАЄМО - ВИ ЗАРОБЛЯЄТЕ!