СЕМІНАР-ДЕБАТИ

КАНДИДАТ У ПРІОРИТЕТИ,
АБО ЯК УПРАВЛЯТИ АССОРТИМЕНТОМ АПТЕКИ,
ОРІЄНТУЮЧИСЬ НА ЕКОНОМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ПРЕПАРАТІВ

12 грудня 2019 у Києві

БРАТИ УЧАСТЬ

Для кого семінар?




Для власників

аптечних мереж, які хочуть краще розібратися у всіх нюансах посилення впливу в каналах і кращому управлінню в товаропровідному ланцюжку

Для ТОП-менеджерів

аптечних мереж, які ведуть переговори з виробниками

Для категорійних менеджерів

аптек, які ведуть комерційні переговори про продажі та закупівлі з ключовими постачальниками

Що чекає на учасників семінару:

  • розкрито нюанси партнерських взаємин між виробниками та аптечними мережами
  • Позначені зони пошуку взаємних інтересів
  • Дані важливі правові підказки складання маркетингових договорів з точки зору управління ризиками
  • Надано інформацію порівняння умов співпраці різних аптечних мереж СНД
  • Буде здійснено аналіз умов співпраці в аптечному ритейлі та в мас-маркеті


Overview

Доповідачі семінару

Основні програмні питання

КАНДИДАТ У ПРІОРИТЕТИ,
АБО ЯК УПРАВЛЯТИ АСОРТИМЕНТОМ АПТЕКИ,
ОРІЄНТУЮЧИСЬ НА ЕКОНОМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ПРЕПАРАТІВ


  1. Предмет договору, як досягти горезвісного W-W.
  2. Відмінності вітчизняних та зарубіжних виробників, хто має перевагу.
  3. Обов'язки мереж та виробників, хто що робить і як це проконтролювати.
  4. Правові нюанси співробітництва, докладний лікнеп.
  5. Ключові аспекти реімбурсації таспівробітництва з аптеками за програмою "Доступні ліки".
  6. Світова практика, маркетингові договори та ретробонуси.
  7. Розмір мережі та умови співпраці, як це корелює.
  8. Сила бренду: «ми — top of mind у голові споживача, хіба цього мало?».
  9. Баланс переговорних сил: гаманець чи пістолет.
  10. Досвід FMCG, стандартні контракти та контракти з трейд-маркетинговою підтримкою.
  11. Залежність умов співпраці від портфеля, що просувається, маржа, оборотність та інші фармакоекономічні показники.
  12. Класифікація препаратів за фармакоекономічними групами і що це дає на практиці.
  13. Практика формування пакетів для просування в аптечних мережах.
  14. Співвідношення цінності «фронтальної» та «бек маржі» і чому їх не можна вважати однаковими.
  15. Дистриб'ютор як найважливіша частина харчового ланцюжка.
  16. Знижки, бонус, преміальні, структура партнерських взаємодій.
  17. Відстрочення та вартість грошей.
9:30 – 10:00 Реєстрація, ранкова кава

11:30 – 12:00 Кава-пауза

14:00 - 15:00 Обід

17:00 – 18:00 Дебати, підбиття підсумків семінару

18:00 Дружній фуршет


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


Базова

3 640

грн

без ПДВ

З 1 учасника

Групова

-370 грн

3 270

грн

У разі реєстрації від 2 учасників

З 1 учасника

Залишилося днів:

Де


Київ

вул. Маршала Конєва, 6

FAVOR PARK HOTEL

Зала РИМО

12 грудня (четвер)

«КАНДИДАТ У ПРІОРИТЕТИ, АБО ЯК УПРАВЛЯТИ АСОРТИМЕНТОМ АПТЕКИ, ОРІЄНТУЮЧИСЬ НА ЕКОНОМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ПРЕПАРАТІВ»

БРАТИ УЧАСТЬ