Платформи та воронки
• Платформи проти воронок і чому ми безсилі перед світовими трендами
• Петля лояльності
• На гачку, види тригерів
Міфи vs реальність інтернет-продажів в аптеках
• Маржинальність інтернет-продажу
• Рентабельність інтернет-продажу
• Канібалізація off-line продажів on-line продажами
• Малі мережі, великі мережі
• Критерії досягнення успіху в інтернет-продажах
• Сервіс як основний критерій успіху
• Як настроїти ціноутворення?
• Робота з асортиментом. Модель «На замовлення»
Правові нюанси• Правові колізії доставки медикаментів додому
• Юридичні аспекти та підводні камені продажу ліків в інтернеті
• Синхронізація законодавства під європейські норми права
• Як «продавати» ліки в інтернеті у законодавчому полі?
• Поширення інформації про ліки в інтернеті – межі дозволеного
• Техніка оформлення замовлень та оплата онлайн за ліки
• Управління репутацією аптеки в інтернеті
Доставка ліків• Принципи розумної логістики під час доставки медикаментів, модель UBER
• Сім поширених помилок, які роблять аптечні мережі під час просування в інтернеті
• Партнерські продажі з клініками та страховими компаніями, чи можна це робити за допомогою інтернету
Споживання медикаментів• Споживання медикаментів - загальна статистика
• Споживання діджиталу - статистика Tabletki.ua
• Динаміка зростання кількості користувачів – статистика Tabletki.ua
• Портрет споживача, загальна статистика щодо України
• Потреби та болі. Наявність - Ціна - Локація
• Лояльність - фактори лояльності
Принципи формування контенту на сайті аптеки• Як оптимізувати сайт?
• Як помножити органічний трафік?
• Соціальні мережі та ідеї для аптечних мереж
• Управління репутацією в інтернеті
Чат-боти. Їхнє застосування в аптечних мережах• Чат-бот, як вектор розвитку аптечної торгівлі з позиції «вирішення проблеми гостя»
• Чим корисний для аптечних мереж інтерактивний помічник?
• Зміна підходу до «класичних» аптечних продажів або навіщо потрібна ЗОЖ
Управління роздрібом, значення технологічних інновацій
Тренди в розробці мобільних додатків• Як зробити так, щоб користувач не видалив ваш мобільний додаток із пристрою після тижня користування?
• Як користувач приймає рішення щодо завантаження вашої програми?
Мобільний додаток «Ліки Контроль» - електронна адвокація прав пацієнтів • Електронна боротьба з фальсифікатом лікарських засобів
• Запорука попиту на електронний сервіс
• Чітке коло інтересів аудиторії
• Домашні аптечки користувачів
• Інформаційна підтримка державних програм безкоштовного забезпечення ліками
• Багаторічна підтримка якості даних
Програма семінару PDF