Що у нас зараз?

Потрібно визнати, колеги, що часи класичних воронок продажів поступово стають історією.
На зміну воронок приходять ПЛАТФОРМИ.
З розвитком електронної комерції все більше власників аптечних мереж замислюються, що робити на додачу до офлайн-моделі продажів?

Інтернет-фішки аптек, такі, наприклад, як БРОНЮВАННЯ ТОВАРІВ ОНЛАЙН, ПОШУК МЕДИКАМЕНТІВ - це розширення географії покупців, необмежений асортимент, економія на приміщенні, вихід на нові ринки.



Клієнти в аптеці хочуть, щоб було вирішено ТРИ головні завдання:

Наявність в аптеці одразу всіх препаратів, які їм потрібні. Не секрет, що в кожній аптечній мережі своя стратегія управління асортиментом

Стабільно низька ціна. При цьому цінові перекоси в різних аптечних мережах значні

Економія часу. Покупець хоче отримати необхідне швидко, без далеких переміщень або довгих черг




Ці завдання можна вирішити, задовольнивши клієнта, але в онлайн-продажах, як і скрізь, є свої підводні камені




Для кого цей семінар


Для керівників аптечних мереж

Для фармацевтичних виробників

Цифри

27

млн. інтернет-користувачів в Україні

7

млн. купують в інтернеті

1820

грн середній чек [інфо]

20

тис. аптек в Україні

Спікери семінару

Юрій Чертков

Дмитро Наздрін

Дмитро Алешко

Юрій Сторожук

Микола Орлов

Антон Авринський

Сергій Макаринський

Костянтин Костюшко

Маріанна Савінкова

Євгеній Медведський

Наталія Гуран

Щоб допомогти вам уникнути критичних помилок,
на семінарі виступлять експерти

З боку аптечних мереж, які активно користуються інтернет-інструментарієм

З боку агрегаторів з онлайн-замовлення та пошуку медикаментів в аптеках

З боку юридичних компаній, що займаються аналізом законозастосування та можливих ризиків

Завітавши на семінар
«Аптека - управління продажами через інтернет», ви:


Розкриєте для себе весь аптечний «Інтернет-фішкінг»

Розкриєте для себе таємниці інтернет-просування

Визначте вектор розвитку та шляхи його реалізації для своєї компанії

Задумаєтесь та розробите план дій на майбутнє

Зрозумієте, як керувати продажами через інтернет і як краще взаємодіяти з клініками та страховими компаніями


Брати участь

 9:30-10:00 Збір учасників
 11:40-12:00 Кава-пауза
 14:00-15:00 Обід
 17:00-18:00 Дискусія, підбиття підсумків семінару


Основні програмні питання



Програма семінару PDF

 Платформи та воронки

• Платформи проти воронок і чому ми безсилі перед світовими трендами
• Петля лояльності
• На гачку, види тригерів

 Міфи vs реальність інтернет-продажів в аптеках

• Маржинальність інтернет-продажу
• Рентабельність інтернет-продажу
• Канібалізація off-line продажів on-line продажами
• Малі мережі, великі мережі
• Критерії досягнення успіху в інтернет-продажах
• Сервіс як основний критерій успіху
• Як настроїти ціноутворення?
• Робота з асортиментом. Модель «На замовлення»

 Правові нюанси

• Правові колізії доставки медикаментів додому
• Юридичні аспекти та підводні камені продажу ліків в інтернеті
• Синхронізація законодавства під європейські норми права
• Як «продавати» ліки в інтернеті у законодавчому полі?
• Поширення інформації про ліки в інтернеті – межі дозволеного
• Техніка оформлення замовлень та оплата онлайн за ліки
• Управління репутацією аптеки в інтернеті

 Доставка ліків

• Принципи розумної логістики під час доставки медикаментів, модель UBER
• Сім поширених помилок, які роблять аптечні мережі під час просування в інтернеті
• Партнерські продажі з клініками та страховими компаніями, чи можна це робити за допомогою інтернету

 Споживання медикаментів

• Споживання медикаментів - загальна статистика
• Споживання діджиталу - статистика Tabletki.ua
• Динаміка зростання кількості користувачів – статистика Tabletki.ua
• Портрет споживача, загальна статистика щодо України
• Потреби та болі. Наявність - Ціна - Локація
• Лояльність - фактори лояльності

 Принципи формування контенту на сайті аптеки

• Як оптимізувати сайт?
• Як помножити органічний трафік?
• Соціальні мережі та ідеї для аптечних мереж
• Управління репутацією в інтернеті

 Чат-боти. Їхнє застосування в аптечних мережах

• Чат-бот, як вектор розвитку аптечної торгівлі з позиції «вирішення проблеми гостя»
• Чим корисний для аптечних мереж інтерактивний помічник?
• Зміна підходу до «класичних» аптечних продажів або навіщо потрібна ЗОЖ

 Управління роздрібом, значення технологічних інновацій


 Тренди в розробці мобільних додатків

• Як зробити так, щоб користувач не видалив ваш мобільний додаток із пристрою після тижня користування?
• Як користувач приймає рішення щодо завантаження вашої програми?

 Мобільний додаток «Ліки Контроль» - електронна адвокація прав пацієнтів

• Електронна боротьба з фальсифікатом лікарських засобів
• Запорука попиту на електронний сервіс
• Чітке коло інтересів аудиторії
• Домашні аптечки користувачів
• Інформаційна підтримка державних програм безкоштовного забезпечення ліками
• Багаторічна підтримка якості даних

Програма семінару PDF

Вартість участі

4 200 грн без ПДВ

Стандартна ціна
Реєстрація

-400 грн
3 800 грн без ПДВ

З 1 учасника
При реєстрації від 2 осіб

Залишилося днів: -1656.0416666667

Реєстрація

Де

Київ, вул. Маршала Конєва, 6 | FAVOR PARK HOTEL (зал Бельграно) | 26 вересня (четвер) 2019 року

Брати участь

АПТЕКА - УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ



+38 (044) 423-44-99
admin@amm.net.ua