Шановні колеги, друзі!

Запрошуємо вас відвідати щорічну Спеціалізовану конференцію-практикум Ефективність польових служб 2019: Sales Force Conference, яка відбудеться в Києві 11 квітня 2019 року.

Ми говоритимемо про польові служби..
Завдання конференції - дати практичні інструменти для кращого управління польовими службами фармацевтичних компаній.

Усе найновіше і найцінніше в польовому просуванні ви почуєте і побачите на цій конференції!



Основні принципи конференції

Максимальна корисність і практичність

Відсутність реклами сервісних організацій та інших продуктів для Фарми

Інноваційність концепцій і нових трендів у фармі

На конференції ви дізнаєтеся



Що зараз відбувається в сусідніх країнах

Що з цього можемо застосувати ми

Нові підходи до сегментації клієнтів

Ноу-хау в навчанні та польовому управлінні для досягнення максимальних результатів

Провідні експерти

Усі спікери конференції - визнані експерти в галузі збільшення продажів

Максимально корисний контент

Основний принцип відбору спікерів - корисність контенту.
Доповіді висвітлюватимуть як універсальні принципи та прийоми збільшення продажів, так і галузеву фармацевтичну специфіку

Свіжі кейси

Спікери поділяться авторськими кейсами, прикладами застосування своїх методик збільшення продажів і ефективності польового просування

Багато практики

Замість переказу азів і теорії, спікери дадуть практичні рекомендації, перевірені на практиці методики роботи з побудови ефективної команди у відділі продажів, оптимізації інструментів роботи з клієнтами.
Після кожної доповіді виділено час на обговорення, відповіді на запитання, думку залу

Призи та подарунки учасникам

Будуть розігруватися корисні книжки на цю тему

Програма
конференції
Ефективність польових служб


Дерево просування

9.00-9.30 Реєстрація учасників, ранкова кава

ПЕРША СЕСІЯ. ЗРИМ В КОРІНЬ

9:30-10:10 Ринок у цифрах, філд-форс і результати, КНК модель: кількість, напрямок, якість

• Рейтинги та антирейтинги.
• Доля ринку і філд-форс, завжди чи пляшуть цифри?
• Лідери та аутсайдери, вплив філд-форса.
Ірина Горлова, СЕО компании «SMD»



Стефан Канюс, Директор «Ukrainian Business Solutions Group»
10:10-10:40 Розвиток зовнішніх служб, погляд із поля

• Двійний візит, як зробити його ефективним.
• Обратная связь, которая работает.
• Понятие коучинговый и не коучинговый представитель.
• Оцінка ефективності полевых служб.
Олександр Турко, Керівник регіональних зовнішніх служб, компанія «Olainfarm», Латвія
10:40-11:40 Майстер-клас: Виробники / Аптечні мережі. Погляд зсередини

• Майстер-клас оцінити ефективність наших акцій допоможе в аптечних сетях.
• Приклади вдалих і невдалих акцій, на думку керівників аптечних сетей різних країн, дають вам функціональну таблетку для профілактики неправильних дизайнів дій.
Павло Лісовський, к.е.н. Керуючий партнер "Проектування систем управління". Консультант зі збільшення прибутковості бізнесу. Дійсний учасник РАФМ.
11:40-12:00 Кава-пауза


ДРУГА СЕСІЯ. АНАЛІЗУЄМО СТОВБУР

12:00-12:40 Лідерство в роботі польового командира

• Управленческие циклы.
• Лидерство в епоху змін.
• Качества і волєві типи керівників.
• Що потрібно, щоб стати креативним лідером?
Олександр Куліжський, керуючий партнер і засновник провідної консалтингової компанії «Ключові рішення». Керівник 370+ проєктів з розроблення стратегій, проведення змін у компаніях Білорусі, Росії та України. Сертифікований консультант з управління відповідно до Амстердамського стандарту Міжнародної Ради Інститутів з управлінського консультування (ICMCI)
12:40-13:10 Екологічне просування лікарських засобів

• Робота в задоволення, стресостійкість команди продвижения.
• Як уникнути емоційного вигорання?
• Поняття «перезрелий представник», як уникнути цього феномена?
Олександр Сударкін, Фахівець у галузі комунікації та інформаційного розвитку. Доцент бізнес-школи МІМ-Київ, к.е.н, МА психології
13:10–13:50 Системні продажі та CRM

• Як побудувати ефективну систему роботи медичних представників?
• Як контролювати ефективність роботи медичних представників з конкретними цільовими KPI, прив'язаними до території?
• Як зібрати зворотний зв'язок і використовувати його для збільшення торгового обороту і прибутку?
• Вся правда про СРМ. 10 частих помилок при використанні CRM.
Олександр Ткачук, Sales & Marketing Director "Zylotech Ukraine"



Дмитро Ровінський, Консультант у сфері CRM і B2B продажів, протягом 9 років керував департаментом компанії Terrasoft, 2 роки очолював CRM інтегратора, компанію TSI
13:50-14:30 Гравітаційний маркетинг

• Віртуальний реп.
• Чат-боти та їх місце в продвиженні, агенти впливають на кармане клієнта.
• Дистанційне навчання.
• Що нового в продвижении можна почерпнути з досвіду інших ринків?
Володимир Демяненко, Керуючий партнер, CEO компанії D2



Сергій Даниленко, маркетинг-директор компанії Middleware (розробника технологій Corezoid.com, Deepmemo.ai, Sender.mobi, Share.CreditCard)
14:30-15:30 Обід


ТРЕТЯ СЕСІЯ. КРОНА І ПЛОДИ

15:30–16:00 Сенси, якими ми наповнюємо нашу СПРАВУ

• Динаміка розвитку суспільства та вибір вектора побудови корпоративної культури бізнесу.
• Виявлення талантів людини на рівні бізнесу та їх практичного застосування.
• Емоційний інтелект: коефіцієнт щастя і його вплив на продаж
Максим Костромський, СЕО корпорації «Мерос», Узбекистан
16:00-16:40 Як виграти боротьбу за лояльність споживачів?

• Успішний керівник справжнього і найближчого майбутнього.
• Важливість командної роботи.
• Моделі поведення в «тяжелые времена».
• Смещаем «центр тяжести».
• Стратегія просування «ИРРРА».
Юрій Чертков, Директор компанії «Агентство Медичного Маркетингу», бізнес-тренер

Модератор конференції
16:40–17:00 Кейс: Стратегія перехоплення

• Діаграма відмов пацієнтів.
• Дослідницький кейс відмов від призначеного лікаря.
Юрій Лебідь, CEO Pharmaxi LLC
17:00–17:40 Польова фінансова математика. Чому потрібно вчити рахувати гроші?

• Региональные бюджеты.
• Маркетингова математика в процесі польового продвижения.
• Формули, які потрібні регіональним менеджерам для осмисленого прибуткового просування.
Дмитро Сич, керуючий партнер ТОВ «Освітній центр «Ерудит», член аудиторської мережі Kreston International
17:40-18:00 Підбиття підсумків, обговорення
18:00-19:00 Дружній фуршет
Завантажити програму у PDF

Вартість участі

5 800 грн

без ПДВ

Реєстрація

4 600 грн
-1 200 грн

без ПДВ

при оплаті до 14.03.2019

Реєстрація

Знижки не сумуються


У вартість квитка включено:

участь одного представника від компанії
пакет учасників конференції
питание и вечерний фуршет
доклады спикеров в електронном формате
фотоотчет мероприятия

Організатор:

Партнери:

HR-партнер:

Інформаційні партнери:



Ефективність польових служб 2019: Sales Force Conference
11 квітня 2019 (четвер)
Київ, вул. Велика Житомирська, 33

Chamber Plaza
Зал Колізей

+38 (044) 423-44-99
admin@amm.net.ua

Відгуки про конференцію



Відео конференції 2018
Фотоальбом конференції 2018




Проскануйте QR-код або перейдіть за посиланням.

Голосування: Виберіть KPI для оцінювання ефективності роботи польової служби


Вартість участі: 5800 грн (без ПДВ)



Система знижок:

рання реєстрація (за умови оплати до 14.03.2019 р.):
для всіх учасників – 5800 4600 грн

колективна знижка (за участю більше одного представника):
для всіх учасників, крім першого, – 5800 5200 грн
Знижки не сумуються!

Завантажити заявку .docx Online заявка