Павло Лісовський
Керуючий Партнер Компанії «Проектування систем управління»,
консультант зі збільшення прибутковості аптечного бізнесу, дійсний учасник Російської Асоціації фармацевтичного маркетингу (РАФМ).
Автор та ведучий курсу в Школі Фармацевтичного Маркетингу (Ipsos Comcon);
Кандидат економічних наук.
Провідний економіст-експерт на російському фармацевтичному ринку.
Створив Компанію «Проектування систем управління», яка працює з фармвиробниками, фармдистриб'юторами, аптечними мережами Росії та країн СНД та займається тим, що розробляє економічні моделі взаємодії для різних суб'єктів фармацевтичного ринку, ці моделі впроваджуються для збільшення прибутковості операцій кожного з учасників.
/>
Павло Лісовський керував проектами щодо збільшення прибутковості компаній, що працюють у фармацевтичній сфері (аптечних мереж, фармвиробників, дистриб'юторів) у різних регіонах Росії, України, Казахстану, Узбекистану, Білорусі; провів понад 1000 тренінгів, семінарів, презентацій, у яких взяли участь понад десять тисяч осіб.
Павла Лісовського визнано:
Найкращим фахівцем з аптечного ціноутворення на пострадянському просторі.
Найкращим спеціалістом з розробки та впровадження категорійного менеджменту в аптечній мережі.
Автор економічних технологій:
Автоматизованого категорійного менеджменту в аптечній мережі;
Адаптивних алгоритмів ціноутворення;
Принципу економічних груп та способів їх визначення;
Концепції зв'язування та управління всіма основними процесами за допомогою економічних груп;
Методики визначення маркерних товарів в аптеці;
Метод визначення ядра асортименту для кожної категорії аптек;
Технології скорочення неліквідних товарів;
Стандарту обслуговування покупця як сукупність аптечних технік продаж;
Технології впровадження терапевтичних ланцюжків та уніфікації фармрекомендації.
У фармацевтичному бізнесі з 2004 року, автор або співавтор понад 150 робіт з актуальних питань розвитку аптечного ринку Росії, автор сайту, присвяченого збільшенню прибутковості бізнесу
lisovskiyp.com, автор книг «14 глав об увеличении прибыльности аптечного бизнеса», «15 глав об увеличении прибыльности аптечного бизнеса».
Юрій Чертков
Міжнародний бізнес-тренер, лікар, маркетолог, постійний спікер і модератор українських і міжнародних конференцій.
Автор бестселерів «Аптечная машина продаж», «Чему не научат в медицинском вузе», «Доктора, зарабатывайте», «Успешный медицинский представитель», «PharmContinuum. Золотые скрипты аптечных продаж», «Бренд-Машина».
Засновник і директор компанії «Агентство Медичного Маркетингу», що спеціалізується на навчанні співробітників фармацевтичних підприємств, аптек і лікарів.
Співзасновник мережі приватних клінік
«Доступный доктор».
Автор багатьох унікальних методик. Тренінги Юрія Черткова з успіхом проводять в Україні, Казахстані, Узбекистані, Грузії, Ізраїлі, Білорусі, Азербайджані, Молдові, Монголії та інших країнах далекого і ближнього зарубіжжя.
Основні спеціалізації – розробка та проведення результатів орієнтованих тренінгів, відкритих семінарів та конференцій, командних воркшопів та коуч-сесій у медико-фармацевтичному сегменті.
Досвід роботи в галузі розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2002 року.
Понад 950 корпоративних тренінгів.
Понад 90 відкритих заходів.
Досвід в управлінні – понад 15 років.
Досвід у сфері продажу – понад 19 років.
Пройшов навчання у 3-х школах коучингу в Україні, Польщі, Росії.
Дві базові освіти: вища медична, вища економічна.
ТОП-менеджер двох великих фармацевтичних компаній на протязі 7 років, генеральний директор власної компанії з 2009 року.
Спеціалізація:
• Маркетинг
• Система та техніки продаж
• Ефективні переговори
• Навички презентації
• Командоутворення
• Мотивація
• Тайм-менеджмент
• Лідерство
• Коучинг
• Оцінка персоналу