Product Management Conference

Практична конференція
для продакт-менеджерів
фармацевтичних компаній

10 жовтня 2019 у Києві

Брати участь
Детальніше

На вас чекає
цінна та практична інформація


Для кого:

Продакт-менеджерів
Маркетинг-менеджерів
Бренд-менеджерів
Digital-маркетологів
Аналітиків фармацевтичних компаній

pmc 2019
 Product Management Conference
 Product Management Conference
 Product Management Conference
 Product Management Conference
 Product Management Conference
 Product Management Conference

Ринкова ситуація, що склалася, кидає виклик класичній моделі роботи продакт-менеджера фармацевтичної компанії через сучасні умови:

1 Дефіцит бюджету і необхідність точних маркетингових пострілів з високим маркетинговим ROI
2 Гостра конкурентна боротьба і незначна кількість вільних ніш змушує «відкушувати» частки один одного
3 Продуктова перенасиченість ринку диктує необхідність вибудовувати стійкі бренди у свідомості цільових аудиторій
4 Рекламна перенасиченість змушує постійно щось винаходити, щоб пробитися через інформаційні фільтри цільових аудиторій
5 Укрупнення дистриб'юторів і консолідація аптечних роздрібних мереж створює нові правила роботи в каналах розподілу



Ці виклики тягнуть за собою необхідність
у постійному зростанні кваліфікації продакт-менеджера
як основного розробника стратегії фармацевтичної компанії

Брати участь e конференції


Останнім часом відзначаються чотири тенденції:

1 Якщо раніше був ефективний масовий маркетинг і push-стратегії, то зараз настав час персоналізованого маркетингу, який враховує шлях споживача фармацевтичної продукції.

2 Шанси на виживання і довгостроковий успіх мають лише ті бренди, яким вдасться завоювати лідируючі позиції за важливим для ринку показником, тобто бренди-лідери.

3 У наше життя увірвався digital, який надав прямому маркетингу нових барв і перерозподілив ролі інструментів просування.

4 Воронки продажів змінюються системними платформними автоматизованими рішеннями.

Завдання конференції:

Брати участь
PMC 2019

Дати чітке розуміння про сучасну бренд-стратегію
управління портфелем фармацевтичних препаратів



PMC

Показати повну системну картину для побудови
конкурентних продакт-планів



Знайти практичні інструменти просування, які можна негайно застосувати у своїй роботі



Привнести корисні фішки і «how to do»
інструкції



Що чекає на учасників
Product Management Conference 2019:

1 майстер-класи з наскрізними кейсами

2 актуальні доповіді з прикладами

3 брендинг та креатив у роботі продакт-менеджера

4 сповіді за помилками

5 якісні та кількісні аналітичні викладки з прикладами

6 методологічні особливості досліджень ринку

7 маркетингові математичні формули та особливості бюджетування

8 нові інструменти з командоутворення

9 сучасні лідерські концепції

10 інноваційні підходи в роботі продакт-менеджера

11 дискусії після кожної доповіді

СПІКЕРИ

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Продакт Менеджмент Конференс

Завантажити програму PDF

Ми, маркетологи фарми, часто грішимо модними слівцями, квітчастими оборотами.
Це частина нашої роботи, і, напевно, ми так здається більш компетентними.
Спілкуючись із друзями та колегами, ми часом забуваємо, як безглуздо звучимо збоку.
Одного разу вирішуємо розповісти про свою роботу та проекти далеким від фарммаркетингу друзям. І якось відразу розуміємо, що по той бік багато звичайних для нас слів і фраз нічого особливо і не означають.
Навіть на зустрічах у фармкомпаніях вилітають терміни, під якими кожен розуміє своє.
Адже наша повсякденна робота маркетолога досить проста, так до чого специфічні вирази?
Концепція конференції «людський маркетинг» покликана прояснити багато на перший погляд складних речей людською мовою.


9:30-10:00 Збір учасників. Ранкова кава

PRODUCT

10:00-10:20
Тема доповіді: Аналітика очима фармменеджера
Євген Лавренко <Детальніше про спікера>
• Поведінка ринку, позиції основних брендів, точність даних аналітичних компаній
• Основні помилки в аналізі даних
• Відхилення від правди під час аналізу даних
• Кількісна та якісна аналітика у роботі продакт-менеджера
• Чим насправді користується продакт-менеджер?

10:20-10:40
Тема доповіді: Аналітика фармринку від SMD
Ірина Горлова <Детальніше про спікера>
• Динаміка ринку. Злети та падіння
• Участь держави
• Підсумки програми реімбурсації

10:40-11:10
Тема доповіді: Поверніться до споживача обличчям
Олександра Сологуб <Детальніше про спікера>
• SWOT-аналіз без хитрощів, основні помилки проведення, додаткові можливості SWOT
• Карта позиціонування
• Безпомилковий пошук унікальної торгової пропозиції та повідомлень, що продають.

PEOPLE

11:10-11:40
Тема доповіді: Як полюбити гнучкі методології управління і не зійти з розуму
Надія Ручанова <Детальніше про спікера>
• Куди котиться світ і чому більше не вдасться працювати по-старому
• SCRUM фреймворк за 5 хвилин: чи такий він гнучкий, як ми очікуємо: міфи і правда
• Agile c людським обличчям: ролі в команді та користь для замовника

11:40-12:00 Кава-пауза

12:00-12:20
Тема доповіді: Модель компетенцій ПМ як ключ до оцінки ефективності та кар'єрного розвитку
Артем Матвєєв <Детальніше про спікера>
• Одвічний конфлікт сейлзу та маркетингу – чия роль в успіху (або фіаско) ведуча
• Зрозуміла система оцінки ефективності сейлзу (виконання плану продажу) та каламутна система оцінки маркетингу (MS?)
• Відсутність «інституту» продакт-менеджменту і, як наслідок, складнощі з переходом від позиції МП на позицію ПМ (як для претендента, так і для роботодавця) та подальший розвиток ПМ
• Модель компетенцій – що це й навіщо
• Модель компетенцій ПМ – як інструмент підбору, навчання та подальшого кар'єрного розвитку ПМ
• Високий рівень яких компетенцій дає можливість розвиватися у таких напрямках: маркетинг-менеджер, менеджер з розвитку бізнесу, тренінг-менеджер, БЮМ

PROMOTIONAL

12:20-12:40
Доповідь-кейс: Зупинка падіння брендів і прискорене їхнє зростання на ринку безрецептурних препаратів
Андрій Волоха <Детальніше про спікера>
• Як зупинити падіння брендів на ринку, що падає?
• Ефективний промо-мікс
• Як прискорити зростання своїх брендів у 2-4 (!) рази вище зростаючого ринку?
• Пріоретизація брендів у рамках мультибрендового портфеля
• Динаміка, результати за останні 3 роки

12:40-13:00
Тема доповіді: Фарма+IT. Як побудувати міцний союз?
Володимир Дем'яненко <Детальніше про спікера>
• Чому IT - невід'ємна одиниця просування у Фармі?
• Як побудувати результативну та довгострокову співпрацю з IT?
• Основні помилки. Чому виходить дорого та неефективно?
• Підрядники та партнери, тонкощі роботи та співробітництва
• Погляд з бізнесу, кейси та лайфхаки

13:00-13:30
Тема доповіді: SMM просування у Фармі
Артем Кабанов <Детальніше про спікера>
• Впізнаваність бренду в соц. мережах
• Сторітелінг у фармі
• Репутація бренду, чорні піар-атаки та методи захисту
• Розвиток SMM за умов сучасного фармацевтичного ринку

13:30-14:00
Доповідь-кейс: Как придумать идею, если ты не Огилви?
Денис Поступной <Детальніше про спікера>
• Значення креативу у роботі продакт-менеджера
• Кейси креативних рішень
• Самі чи через агенції?

14:00-15:00 Обід

PRICE

15:00-15:30
Тема доповіді: Секрети ціноутворення у фармацевтичному сегменті
Krzysztof W. Siedlecki <Детальніше про спікера>
• Ефективні стратегії ціноутворення
• Маржинальність портфеля
• Як вистояти у ціновій війні?
• Загрози регулювання цін

15:30-15:50
Доповідь-кейс: Дороге VS безкоштовне, у кого більше шансів?
Тетяна Ромашова <Детальніше про спікера>
• Як змінився ринок цукрознижувальних та б-блокаторів після введення програми реімбурсації
• Кому вигідно роздавати безкоштовні ліки? (держава, лікарі, пацієнти, аптеки, фарм компанії)
• Когнітивний дисонанс медичних представників та лікарів. Як продати бренд та генерик на одному візиті?
• Нестандартний підхід у маркетингу, помножений на мотивацію працівників. Практичні кейси

PLACE

15:50-16:30
Тема доповіді: Як зайняти лідерство на аптечних полицях?
Павло Лісовський <Детальніше про спікера>
• Формування пакетів для просування в аптечних мережах
• Аптечні акції
• Ретробонуси та акції

PROCESS

16:30-17:10
Тема доповіді: ХАЙП–МАРКЕТИНГ!
Юрій Чертков <Детальніше про спікера>
• Поняття довіри та рівень "внутрішньовенного вливання"
• Концепція РДВС - резонанс, диференціація, віра, зараз
• Петля лояльності та види тригерів
• Звідки береться стратегія просування?
• Концепція ПРО при формуванні команди: Підбираємо - Розвиваємо - Оновлюємо
• Елементи Agile у процесі впровадження Hype-Marketing

17:10-17:40
Доклад БОНУС: Заміряємо температуру фармацевтичної реклами: нейромаркетингові інсайти
Катерина Ільченко <Детальніше про спікера>
• Нейромаркетингові дослідження: у чому вигода для бізнесу?
• Як споживач реагує на основні прийоми фармацевтичної реклами (на прикладі українських фармроликів)
• Секрети ефективності від мозку вашого споживача

17:40 Підбиття підсумків, обговорення

18:00 Дружній фуршет

Завантажити програму PDF

Вартість участі

5 800 грн

без ПДВ
Базова ціна

5 200 грн

-600 грн
без ПДВ
З 1 учасника
У разі реєстрації від 2 осіб

4 700 грн

-1 100 грн
без ПДВ
При оплаті до 2 вересня

Реєстрація

Залишилося днів: -1660.0416666667


Розіграш сертифіката на безкоштовну🎁 участь у конференції!

У вартість включено:

участь одного представника від компанії
пакет учасника конференції
харчування та вечірній фуршет
доповіді спікерів в електронному форматі
фотозвіт заходу

партнери конфереції Product Management Conference

Де

Київ, Столичне шосе, 103
Готель Ramada Encore Kiev, зал Kiev Ballroom

10 жовтня (четвер)
09:30 - 18:00

+ Конференція у Казахстані (17.10.2019)

+38 (044) 423-44-99
admin@amm.net.ua

Надіслати заявку



Ramada Encore Kiev
Ramada Encore Kiev зал