Фреймовые аптечные продажи вместе с GSK
Фреймовые аптечные Продажи вместе с GSK.
Портрет аптечного потребителя меняется: 55 процентов посетителей точно знают…
Posted by Юрий Чертков on Friday, October 29, 2021
Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.
Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.
Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.
Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.
Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.
Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.
Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.
Додавайтеся в друзі на Facebook
Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.
Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.
Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.
Додавайтеся в друзі на Facebook
Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.
Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.
Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.
Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.
Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.
Додавайтеся в друзі на Facebook
Фреймовые аптечные Продажи вместе с GSK.
Портрет аптечного потребителя меняется: 55 процентов посетителей точно знают…
Posted by Юрий Чертков on Friday, October 29, 2021
Привезли ещё пять тысяч книг!
Принимаем заявки, пакуем, отправляем!
Posted by Юрий Чертков on Tuesday, December 15, 2020
Наш шеф, основатель и директор Yury Chertkov – лауреат Всеукраинской бизнес-премии «Cabinet Boss. TOP-50» в номинации “…
Posted by Агентство Медицинского Маркетинга on Tuesday, October 13, 2020
…
Каждый из нас имеет индивидуальный стиль обучения, и понимание этого стиля может помочь нам эффективнее усваивать информацию. Кроме того, мы рекомендуем соблюдать некую “информационную диету” – не пытайтесь читать все подряд, так как это может вызвать нервное напряжение, которое мы не можем бесконечно поддерживать
Финишировали с очередным циклом онлайн тренинга: удаленный визит.
На этом тренинге даём большое количество приемов и…
Posted by Юрий Чертков on Friday, May 29, 2020
Давайте представим рынок в виде большого пазла. Он частично собран, но в нем еще много свободных мест. Это условия, в которых вам приходится работать. Вопрос в том, найдет ли ваша компания свое место, подойдет ли она по форме к соседним частям пазла?
Приложив большие усилия, на свободное место можно воткнуть кусок любой формы. Так делают многие.
Но лучше идти другим путем – превратить вашу компанию в тот самый подходящий фрагмент.
В итоге вы прочно укореняетесь на рынке, получаете продажи и высокую прибыль. Для этого существуют разные инструменты и стратегии.
Именно это и есть Хайп-Маркетинг.
Кто нам приносит деньги?
Частый ответ: бухгалтерия 🙂
Клиенты, конечно клиенты…
Кто отвечает за привлечение клиентов?
Маркетинг! …
Те, кто был у меня на тренингах на теме Эннеатипы могли видеть фокус: я раздаю анкеты, а потом не зная человека и не…
Posted by Юрий Чертков on Tuesday, September 10, 2019
В последнее время все более пристальное внимание притягивает к себе такой показатель, как LTV. Что зашифровано в этой аббревиатуре?
На самом деле, это одна из важнейших метрик в бизнесе. LTV (Life Time Value) — это совокупная прибыль компании, получаемая от одного клиента за все время сотрудничества с ним. …
Совместная Конференция с ЕБРР: «Фармацевтический рынок. Основные тренды».
Европейский Банк Реконструкции и Развития…
Posted by Юрий Чертков on Tuesday, June 4, 2019
Агентство медичного маркетингу – тренінги, маркетинг для аптек, успішний фармацевтичний бізнес, новини та статті для фармацевтів, провізорів, лікарів, навчання персоналу аптек, медицина в Україні та світі, огляди аптечного бізнесу, конференції, семінари та заходи, книги для лікарів, медпредів і співробітників аптечних мереж.