Блог Юрія Черткова - Агентство Медичного Маркетингу

Блог Юрія Черткова

Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.

Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.

Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.

Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.

Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.

Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.

Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.

Додавайтеся в друзі на Facebook

Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.

Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.

Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.

Додавайтеся в друзі на Facebook

Я – бізнес-тренер, маркетолог і автор книг. Маркетинг – це моя місія в Україні, бо в мене є багато знань, якими я готовий ділитися.

Багато років пропрацювавши лікарем, а потім прийшовши 2000 року у фармбізнес, я провів величезну кількість презентацій і переговорів, відточивши успішну методику до дрібниць, набиваючи власні шишки.

Перш ніж стати тренером, я сам проходив навчальні програми, і в якийсь момент зрозумів, що можу робити краще – давати більше, тому що знаю більше. Зрозумів, що треба ставати тренером самому.

Сьогодні я – автор багатьох унікальних методик, розроблених буквально «у полі». Усі вони пройшли апробацію, зазнавали змін, поліпшувалися і розширювалися. Те, що читають мої тренери, не дає ніхто: «6 способів збільшення середнього чека», «Психотипування клієнтів і партнерів на переговорах», «Етапи успішного маркетингу: розвідка, активація, викладка і резюме» – усе це вже дало реальні результати в роботі тих, хто познайомився з цими кейсами.

Я автор книжок, «Аптечная машина продаж» вже стала бестселером серед топ-менеджменту вітчизняної фармації, і продається за кордоном, «Успешный медицинский представитель» є настільною книгою медпредставника, «Доктора, зарабатывайте!» – незамінна книга для лікаря, «БРЕНД-МАШИНА» – книжка-натхнення для продакт-менеджера і маркетолога.
У мене ще багато ідей, які я щодня втілюю в життя. Маркетинг – це мій стиль життя, вибір кожного дня.

Додавайтеся в друзі на Facebook

Юрий Чертков – лауреат Всеукраинской бизнес-премии «Cabinet Boss. TOP-50» в номинации “Автор медицинских книг”

Наш шеф, основатель и директор Yury Chertkov – лауреат Всеукраинской бизнес-премии «Cabinet Boss. TOP-50» в номинации “…

Posted by Агентство Медицинского Маркетинга on Tuesday, October 13, 2020

Юрий Чертков – лауреат Всеукраинской бизнес-премии «Cabinet Boss. TOP-50» в номинации “Автор медицинских книг”Докладніше »

Узнайте себя на тренинге

Каждый из нас имеет индивидуальный стиль обучения, и понимание этого стиля может помочь нам эффективнее усваивать информацию. Кроме того, мы рекомендуем соблюдать некую “информационную диету” – не пытайтесь читать все подряд, так как это может вызвать нервное напряжение, которое мы не можем бесконечно поддерживать

Подробнее »

Что такое Хайп-Маркетинг?

Давайте представим рынок в виде большого пазла. Он частично собран, но в нем еще много свободных мест. Это условия, в которых вам приходится работать. Вопрос в том, найдет ли ваша компания свое место, подойдет ли она по форме к соседним частям пазла?

Приложив большие усилия, на свободное место можно воткнуть кусок любой формы. Так делают многие.
Но лучше идти другим путем – превратить вашу компанию в тот самый подходящий фрагмент.
В итоге вы прочно укореняетесь на рынке, получаете продажи и высокую прибыль. Для этого существуют разные инструменты и стратегии.

Именно это и есть Хайп-Маркетинг.

Допродажи или замены?



В последнее время все более пристальное внимание притягивает к себе такой показатель, как LTV. Что зашифровано в этой аббревиатуре?

На самом деле, это одна из важнейших метрик в бизнесе. LTV (Life Time Value) — это совокупная прибыль компании, получаемая от одного клиента за все время сотрудничества с ним. …

Допродажи или замены?Докладніше »

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу