Цільова група: медичні представники
Основні програмні питання:
- Госпітальний сегмент – поняття «бюджету» ЛПЗ та механізми його формування. Джерела бюджетоутворення, залежно від специфіки установи. Складові бюджету ЛПЗ.
- Нормативно-правове регулювання тендерних закупівель. Юридичний блок. Електронні закупівлі. Залучення зарубіжних організацій у 2016 році. Тендерний процес національному рівні. Загальні положення “Закону України про держзакупівлі”. Концепція державної цільової програми.
- Тендерний процес на національному та локальному рівні. Структура тендерного комітету
- Нові формати госпітального продажу на сучасному етапі реформування охорони здоров’я в Україні. Електронні торги Робота КАМу на регіональному рівні.
- Що потрібно знати КАМу для досягнення успішного продажу. Чинники, що впливають на результат. Етапи переговорів. Розуміння, з ким тривають переговори. Психографія клієнтів. Математична теорія взаємних корисностей. Максимізація взаємної корисності.
- Ключові клієнти: пошук, утримання, мотивація.
Що отримають учасники після тренування:
- Пройшовши тренінг, ви дізнаєтесь, які існують джерела бюджевідтворення залежно від специфіки установи.
- Ви зможете складати бюджет, враховуючи всі витрати, правильно розподіляти фінансування.
- Ви орієнтуватиметеся у нормативно-правовому регулюванні тендерних закупівель, дізнаєтесь, як залучати закордонні організації та як проводити тендери на національному рівні.
- Ви навчитеся формувати тендерний комітет, дізнаєтесь, яка роль у ньому та повноваження відводяться кожному учаснику.
- Ви дізнаєтеся, які внутрішні та зовнішні фактори впливають на успішність продажу.
- Ви навчитеся вести переговори, дізнаєтеся, які існують психотипи клієнтів і як вибудовувати розмову з кожним із них.
- Ви зможете домовлятися з клієнтами, знаходити компроміси, щоб рішення було максимально корисним для обох сторін.
- Ви дізнаєтесь, де шукати ключових клієнтів, як з ними домовлятися та утримувати.
Група до 20 учасників
Тривалість тренінгу – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.