ТРЕНІНГ «Шпитальні продажі – прикладна методика в сучасних умовах» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Шпитальні продажі – прикладна методика в сучасних умовах»

Цільова група: медичні представники
Основні програмні питання:

  1. Госпітальний сегмент – поняття «бюджету» ЛПЗ та механізми його формування. Джерела бюджетоутворення, залежно від специфіки установи. Складові бюджету ЛПЗ.
  2. Нормативно-правове регулювання тендерних закупівель. Юридичний блок. Електронні закупівлі. Залучення зарубіжних організацій у 2016 році. Тендерний процес національному рівні. Загальні положення “Закону України про держзакупівлі”. Концепція державної цільової програми.
  3. Тендерний процес на національному та локальному рівні. Структура тендерного комітету
  4. Нові формати госпітального продажу на сучасному етапі реформування охорони здоров’я в Україні. Електронні торги Робота КАМу на регіональному рівні.
  5. Що потрібно знати КАМу для досягнення успішного продажу. Чинники, що впливають на результат. Етапи переговорів. Розуміння, з ким тривають переговори. Психографія клієнтів. Математична теорія взаємних корисностей. Максимізація взаємної корисності.
  6. Ключові клієнти: пошук, утримання, мотивація.
Що отримають учасники після тренування:

  1. Пройшовши тренінг, ви дізнаєтесь, які існують джерела бюджевідтворення залежно від специфіки установи.
  2. Ви зможете складати бюджет, враховуючи всі витрати, правильно розподіляти фінансування.
  3. Ви орієнтуватиметеся у нормативно-правовому регулюванні тендерних закупівель, дізнаєтесь, як залучати закордонні організації та як проводити тендери на національному рівні.
  4. Ви навчитеся формувати тендерний комітет, дізнаєтесь, яка роль у ньому та повноваження відводяться кожному учаснику.
  5. Ви дізнаєтеся, які внутрішні та зовнішні фактори впливають на успішність продажу.
  6. Ви навчитеся вести переговори, дізнаєтеся, які існують психотипи клієнтів і як вибудовувати розмову з кожним із них.
  7. Ви зможете домовлятися з клієнтами, знаходити компроміси, щоб рішення було максимально корисним для обох сторін.
  8. Ви дізнаєтесь, де шукати ключових клієнтів, як з ними домовлятися та утримувати.
Група до 20 учасників
Тривалість тренінгу – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 2 711

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу