ТРЕНІНГ «Ефективні онлайн заходи» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Ефективні онлайн заходи»

Цільова аудиторія: Фахівці з роботи з ключовими клієнтами


Online тренінг

В даний час дистанційні івенти стали поширеною і доступною формою впливу на клієнтів, компанії переводять масу конференцій і вебінарів в онлайн-формат.

У цьому червоному океані важливо виділятися і проводити справжні, захоплюючі івенти, які лікаря чекатиму із задоволенням, реєструватися і рекомендувати колегам.

Як це зробити ефективно та грамотно в online, щоб такий івент був порівнянний з offline комунікацією, а то й перевершував її?

Тренери Агентства Медичного Маркетингу з 15-річним досвідом у навчанні персоналу фармацевтичних компаній, докторів та фармацевтів діляться своїми напрацюваннями, розкривають власну методику проведення конференцій у форматі вебінарів та роботи з учасниками для досягнення максимальних бізнес-результатів.

При переході до онлайн-формату ми стикаємося з наступними питаннями:

  • Чи може вебінар замінити живу комунікацію?
  • Чи можна в онлайн форматі формувати навички (наприклад, навички переконання пацієнтів), як і на тренінгу?
  • Як організувати на вебінарі велику кількість практики для залучення публіки?
  • Як залучати учасників до активної роботи (відповідати на запитання, брати участь в обговоренні тощо)?

На ці та інші питання ви отримаєте відповіді на даному тренінгу.

Крім цього, буде велика кількість нової інформації та практики: кожен учасник отримає можливість розробити та самостійно провести свій міні-вебінар, перевірити отриману методику у дії, випробувати свої нові вміння та отримати професійний зворотний зв’язок. Навіть якщо у практичній роботі менеджери будуть виконувати роль тільки модераторів конференцій, все одно досвід самостійного проведення міні вебінару буде вкрай корисним.

Основні програмні питання:

Тема 1. Чи може онлайн івент конкурувати з офлайн-івентом?

  • Знання, вміння та навички, які ми можемо розвивати на вебінарі.
  • Які теми можна проводити у вебінарі, а для яких можливий лише очний формат.
  • Які вимірні результати ми можемо отримати після проведення онлайн-конференції.

Тема 2. Форми роботи на онлайн-конференції та після вебінару

  • Які форми роботи доступні для онлайн формату: лекція, аналіз відео та аудіо, аналіз кейсів і т.д.
  • Як залучати аудиторію на онлайн-конференції.
  • Максимальна кількість учасників залежить від вибраного формату.
  • Форми, особливості та методи супроводу учасників після проведеного онлайн-івента.

Тема 3. Розробка онлайн івента

  • Структура: вступ, основна частина і т.д. Особливості проведення кожного блоку.
  • Алгоритм розробки контенту: збирання та систематизація інформації щодо наповнення івента, розробка структури, вибір форм роботи тощо.
  • Складання дизайну презентацій: як зробити вебінар різноманітним та цікавим для учасників.
  • Чек лист контенту

Тема 4. Проведення івента, управління учасниками

  • Відкриття та завершення івенту задають загальний тон. Як правильно їх проводити?
  • Особливості модерації при великій кількості спікерів. Що важливо враховувати під час проведення конференції, як підвищити уважність учасників до отриманої інформації.
  • Особливості проведення дискусії на онлайн івенті. Основні форми обговорення: чат, усно, робота у групах тощо.
  • Зворотний зв’язок учасникам. Форми зворотний зв’язок: від модератора, від спікерів, прищепила резюмування.
  • Як залучати учасників до активної роботи на вебінарі: методи, прийоми, фішки.
  • Технічні можливості керування учасниками: які опції та як можна використовувати.
  • Правила інтерактивного тестування учасників.
Форми роботи:

лекційний матеріал, практичні завдання, обговорення, ділові та рольові ігри, самостійна розробка та проведення вебінару.

Навчання проходитиме у ZOOM. Методичні матеріали з тренінгу надсилаються учасникам в електронному вигляді.

Група до 15 осіб
Тривалість тренінгу – 2 дні
Вимога учасників: досвідчені польові співробітники з навичками офлайн презентацій.

Поділитися:

👁 858

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу