Про компанію - Агентство Медичного Маркетингу

Про компанію

Навчальна компанія №1 у медико-фармацевтичному сегменті
About Medical Marketing Agency in English

Юрій Чертков – засновник та директор компанії «АММ».

ПдЧ


Досвід роботи у фармбізнесі з 2000 р.

Компанія «Агентство Медичного Маркетингу» заснована у 2009 р.
Наша команда складається з фахівців, які працюють у фармбізнесі багато років. Ми знаємо фармбізнес зсередини «до дрібниць». Наша компанія працює з усіма ланками медичної та фармацевтичної галузі: виробниками, представництвами, дистриб’юторами, аптечними мережами, медичними центрами та клініками, пацієнтами.
Основна наша перевага: ми даємо прикладні знання у вигляді прописаних сценаріїв СКРИПТІВ, які прямо в тренінгу доводяться до рівня навички методом «мотивуючого дресирування», після тренінгу ми надаємо комплексний звіт, який у готовому вигляді використовується клієнтами як СТАНДАРТ РОБОТИ.

Географія діяльності компанії: Україна та країни СНД.

Кожен тренер Агентства проводить понад 100 тренінгів та коучинг сесій на рік, що дає колосальний досвід спостережень для калькуляції найкращих технік та методик.

Знання від Агентства Медичного Маркетингу гарантовано забезпечують:

  • підвищення якості управління підприємством
  • збільшення ефективності роботи персоналу
  • збільшення товарообігу компанії
  • поліпшення маркетингової політики
  • підвищення якості логістичних процесів і, як результат, збільшення доходу компанії

Наші знання доступні для всіх:

  • в інтернеті (на сайті агентства та спеціалізованих сайтах)
  • у спеціалізованій періодичній літературі та ЗМІ
  • у спеціалізованих книгах та методичних матеріалах
  • у спеціалізованій email розсилці
  • на телебаченні
  • у вигляді відео-лекцій на сайті

Різновид знань від компанії «Агентства Медичного Маркетингу»:

  • спеціально розроблені під конкретні завдання та потреби
  • «універсальні» для фармацевтичного та медичного бізнесу
  • «авторські»

«Авторські» знання від «Агентства Медичного Маркетингу»:

Способи отримання знань від «Агентства Медичного Маркетингу»:

  • на платній основі або безкоштовно (в рамках «партнерського» маркетингу)
  • індивідуальне або командне навчання
  • навчання на території Клієнта або виїзні (Україна та закордон)
  • відкриті заходи, семінари та конференції
  • дистанційне навчання

Консалтинг

Експрес-бізнес-діагностика за напрямками:

  • якість персоналу
  • управління підприємством
  • логістика – маркетинг

Тестування ефективності навчання персоналу за методикою «порівняння фінансових результатів діяльності підприємства до та після курсу тренінгів».

Маркетинг

  • Івенти: конференції, семінари, майстер-класи, спеціальні події, презентації продуктів та програм, корпоративні заходи
  • Торговий маркетинг: мерчендайзинг, реклама та просування
  • Брендинг, ребрендинг: діагностика та консультації
  • Партнерський маркетинг: безкоштовне навчання персоналу

Національні конференції:
Ефективність польових служб: Sales Force Conference
Product Management Conference
ФармаШеф

Національні галузеві турніри:
Більярдний турнір «Фарма-класик»

«Академія безперервного фармацевтичного навчання» (АНФО) – тепер співробітники аптек зможуть постійно підвищувати свій професійний рівень у дистанційному режимі, без відриву від виробництва, достатньо буде приділити процесу навчання та тестування всього 15-20 хвилин на день.

Настільний довідник для провізорів та фармацевтів «PharmContinuum», в якому дано чіткі сценарії та мовні модуляції допродажу, опитування пацієнтів, робота з типовими запереченнями. Ця книга написана на кшталт «таблетки», готової до застосування.


НАШІ ПОСЛУГИ

Політика конфіденційності

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу