Навчальна компанія №1 у медико-фармацевтичному сегменті
About Medical Marketing Agency in English
Юрій Чертков – засновник та директор компанії «АММ».
Досвід роботи у фармбізнесі з 2000 р.
- Автор ряду тренінгових та навчальних програм для фармбізнесу
- Автор книг для фармбізнесу
- Шеф редактор спеціалізованого ЗМІ «Рецепти аптечних продажів» орієнтованого на першостольників аптечних мереж
- Електронний журнал «ФармаШеф», для менеджерів аптечних мереж
Компанія «Агентство Медичного Маркетингу» заснована у 2009 р.
Наша команда складається з фахівців, які працюють у фармбізнесі багато років. Ми знаємо фармбізнес зсередини «до дрібниць». Наша компанія працює з усіма ланками медичної та фармацевтичної галузі: виробниками, представництвами, дистриб’юторами, аптечними мережами, медичними центрами та клініками, пацієнтами.
Основна наша перевага: ми даємо прикладні знання у вигляді прописаних сценаріїв СКРИПТІВ, які прямо в тренінгу доводяться до рівня навички методом «мотивуючого дресирування», після тренінгу ми надаємо комплексний звіт, який у готовому вигляді використовується клієнтами як СТАНДАРТ РОБОТИ.
Географія діяльності компанії: Україна та країни СНД.
Кожен тренер Агентства проводить понад 100 тренінгів та коучинг сесій на рік, що дає колосальний досвід спостережень для калькуляції найкращих технік та методик.
Знання від Агентства Медичного Маркетингу гарантовано забезпечують:
- підвищення якості управління підприємством
- збільшення ефективності роботи персоналу
- збільшення товарообігу компанії
- поліпшення маркетингової політики
- підвищення якості логістичних процесів і, як результат, збільшення доходу компанії
Наші знання доступні для всіх:
- в інтернеті (на сайті агентства та спеціалізованих сайтах)
- у спеціалізованій періодичній літературі та ЗМІ
- у спеціалізованих книгах та методичних матеріалах
- у спеціалізованій email розсилці
- на телебаченні
- у вигляді відео-лекцій на сайті
Різновид знань від компанії «Агентства Медичного Маркетингу»:
- спеціально розроблені під конкретні завдання та потреби
- «універсальні» для фармацевтичного та медичного бізнесу
- «авторські»
«Авторські» знання від «Агентства Медичного Маркетингу»:
- спеціалізоване ЗМІ «Рецепти аптечного продажу», орієнтоване на першостольників аптечних мереж
- електронний журнал «ФармаШеф» для менеджерів аптечних мереж
- тренінгові програми: «Техніка покрокової роботи в аптеці», «Психологія впливу», «Успішний продакт – менеджер»
- запатентована методика: «Тригерна методика в аптеці»
- популярна в аптечних мережах книга: «Методики збільшення товарообігу аптеки»
- книги для лікарів: «Чому не навчать у медичному вузі» та «Доктора, заробляйте!»
- книга, що стала бестселером серед аптек «Аптечна машина продаж»
- популярна серед фармацевтичних компаній книга «Успішний медичний представник, прикладний курс»
- Бестселер для продакт-менеджерів та бренд-менеджерів фармацевтичних компаній «БРЕНД-МАШИНА»
- унікальні програми для лікарів: «Ми та наші пацієнти», Фінансовий успіх лікаря, «Етика та деонтологія у комунікаціях з пацієнтами»
- «Мотиваційно-навчальний проект» для аптек, що складається з тримодульного навчання з чіткою прив’язкою до результату
Способи отримання знань від «Агентства Медичного Маркетингу»:
- на платній основі або безкоштовно (в рамках «партнерського» маркетингу)
- індивідуальне або командне навчання
- навчання на території Клієнта або виїзні (Україна та закордон)
- відкриті заходи, семінари та конференції
- дистанційне навчання
Консалтинг
Експрес-бізнес-діагностика за напрямками:
- якість персоналу
- управління підприємством
- логістика – маркетинг
Тестування ефективності навчання персоналу за методикою «порівняння фінансових результатів діяльності підприємства до та після курсу тренінгів».
Маркетинг
- Івенти: конференції, семінари, майстер-класи, спеціальні події, презентації продуктів та програм, корпоративні заходи
- Торговий маркетинг: мерчендайзинг, реклама та просування
- Брендинг, ребрендинг: діагностика та консультації
- Партнерський маркетинг: безкоштовне навчання персоналу
Національні конференції:
– Ефективність польових служб: Sales Force Conference
– Product Management Conference
– ФармаШеф
Національні галузеві турніри:
Більярдний турнір «Фарма-класик»
«Академія безперервного фармацевтичного навчання» (АНФО) – тепер співробітники аптек зможуть постійно підвищувати свій професійний рівень у дистанційному режимі, без відриву від виробництва, достатньо буде приділити процесу навчання та тестування всього 15-20 хвилин на день.
Настільний довідник для провізорів та фармацевтів «PharmContinuum», в якому дано чіткі сценарії та мовні модуляції допродажу, опитування пацієнтів, робота з типовими запереченнями. Ця книга написана на кшталт «таблетки», готової до застосування.