Тренінг характеризується високою інформативністю та схематичності, а також безліччю практичних класифікацій.
Тренінг передбачає 40% теорії та 60% практичного відпрацювання.
Тренер працює з двома складовими: раціональною та емоційною, що збільшує мотивацію до навчання та підштовхує до якісного відпрацювання навичок з подальшим закріпленням їх на практиці.
Цільова група: адміністратори, терапевти та коучи
Основні програмні питання:
- Особливості продажу послуг, основні складності та їх вирішення.
- Фактори успіху у продажах інформаційних послуг.
- Важливість. Техніка цілепокладання у продажах послуг.
- Основи управління часом та принципи фокусування на ДПД (діяльності, що приносить дохід).
- Важливість позиціонування власної унікальності.
- Динамка інформаційного потоку, як зробити так, щоб наші повідомлення повністю доходили до адресата (п’ять способів посилення власного повідомлення).
- Техніка виходу на клієнтів, способи отримання «доступу до тіла».
- Механіка холодного дзвінка, як призначити зустріч із першої спроби.
- Механіка прийому дзвінка.
- Поняття сценарію продажів.
- Методика продажів за допомогою сценарію (продумана техніка питань).
- СПВ – властивість перевага вигода сервісних послуг.
- Психографічні типи клієнтів і чому всім потрібно продавати по-різному.
- Навички роботи з запереченнями клієнтами, правильніші відповіді на часті заперечення.
- Техніки переконання клієнтів.
- Спеціальні техніки впливу: метафори, труїзми, пентаграма віри.
- Продукти-пари, стратегія допродажу.
- Командна робота та як правильно давати пас у продажу сервісних послуг.
Що отримають учасники після тренування:
- На тренінгу учасники відпрацюють техніки холодних дзвінків, навчаться домовлятися про зустрічі з клієнтами.
- Освоять технології маркетингового відбудови та позиціонування власної унікальності.
- Вивчать методи «підстоювання» під клієнтів, дізнаються, які існують основні особисті потреби залежно від психотипу.
- Навчаться правильно презентувати послуги, відбудовуватись від конкурентів, освоїть техніки переконання клієнтів.
- Зможуть грамотно опрацьовувати заперечення, працювати зі складними клієнтами, захищатися від маніпуляцій.
Група до 20 учасників
Тривалість – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.