ТРЕНІНГ: B2B "Продажник" четвертого рівня - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ: B2B “Продажник” четвертого рівня

Тренінг характеризується високою інформативністю та схематичності, а також безліччю практичних класифікацій.

Тренінг передбачає 40% теорії та 60% практичного відпрацювання.

Тренер працює з двома складовими: раціональною та емоційною, що збільшує мотивацію до навчання та підштовхує до якісного відпрацювання навичок з подальшим закріпленням їх на практиці.

Цільова група: адміністратори, терапевти та коучи
Основні програмні питання:

  1. Особливості продажу послуг, основні складності та їх вирішення.
  2. Фактори успіху у продажах інформаційних послуг.
  3. Важливість. Техніка цілепокладання у продажах послуг.
  4. Основи управління часом та принципи фокусування на ДПД (діяльності, що приносить дохід).
  5. Важливість позиціонування власної унікальності.
  6. Динамка інформаційного потоку, як зробити так, щоб наші повідомлення повністю доходили до адресата (п’ять способів посилення власного повідомлення).
  7. Техніка виходу на клієнтів, способи отримання «доступу до тіла».
  8. Механіка холодного дзвінка, як призначити зустріч із першої спроби.
  9. Механіка прийому дзвінка.
  10. Поняття сценарію продажів.
  11. Методика продажів за допомогою сценарію (продумана техніка питань).
  12. СПВ – властивість перевага вигода сервісних послуг.
  13. Психографічні типи клієнтів і чому всім потрібно продавати по-різному.
  14. Навички роботи з запереченнями клієнтами, правильніші відповіді на часті заперечення.
  15. Техніки переконання клієнтів.
  16. Спеціальні техніки впливу: метафори, труїзми, пентаграма віри.
  17. Продукти-пари, стратегія допродажу.
  18. Командна робота та як правильно давати пас у продажу сервісних послуг.
Що отримають учасники після тренування:

  1. На тренінгу учасники відпрацюють техніки холодних дзвінків, навчаться домовлятися про зустрічі з клієнтами.
  2. Освоять технології маркетингового відбудови та позиціонування власної унікальності.
  3. Вивчать методи «підстоювання» під клієнтів, дізнаються, які існують основні особисті потреби залежно від психотипу.
  4. Навчаться правильно презентувати послуги, відбудовуватись від конкурентів, освоїть техніки переконання клієнтів.
  5. Зможуть грамотно опрацьовувати заперечення, працювати зі складними клієнтами, захищатися від маніпуляцій.
Група до 20 учасників
Тривалість – два дні
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 1 754

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу