Цільова група: продакт-менеджери, маркетинг-менеджери, регіональні менеджери, менеджери по роботі з ключовими клієнтами
Основні програмні питання
Блок 1. Базові засади впливу переговорах
- Управління інформацією у взаємодії із внутрішніми та зовнішніми клієнтами. Матриця спілкування. Власна матриця переговорника. Аналіз сильних та слабких сторін.
- Поняття «переговорної сили», як збільшити свою силу на переговорах. Жорсткий та м'який стиль комунікацій.
- Маніпуляції та прийоми у спілкуванні: їх використання та блокування. 10 видів маніпуляцій із боку колег. Трансактний аналіз у процесі переговорів із внутрішніми клієнтами.
- Види опору. Техніки переговорів із співробітником залежно від типу опору.
10 перевірених правил переконання людей. Технологія SPICE, фліпноз – мистецтво миттєвого переконання.
Блок 2. Інструменти впливу та переконання
- Етапи переговорів, залежно від психографічного типу клієнта.
- Техніки переговорів при: постановці завдань, делегуванні, мотивації, наданні зворотного зв'язку. Управління мотивами та цінностями співробітника. Прийоми діагностики «за тонкими сигналами».
- Мистецтво ставити запитання. Типи та формулювання питань залежно від цілей комунікації. Способи «ухилення» від непотрібних питань.
- Робота із сумнівами, опорами, відмовами, саботажем співробітника.
- Технології «м'яких впливів», п'ять впливів, які мають непомітний вплив: труїзми, складовий вплив, метафори, негативно-парадоксальний, пресубпозиція.
- Універсальні маніпулятивні мовні модулі. Технології захисту. Як уникати чи запобігати впливу. Робота з агресією та провокацією.
Блок 3. Управління конфліктами
- Анатомія конфлікту. Причини виникнення. Приховані (латентні) та конфлікти, що провокуються.
- Динаміка конфлікту та вибір власної позиції. Стратегія та тактика поведінки у конфліктних ситуаціях.
- Як перевести до конструктиву конфліктну ситуацію. Як створити конфлікт і вийти «сухим із води». Помилки поведінки у конфліктних ситуаціях.
Що отримають учасники після тренінгу:
- Пройшовши цей тренінг, ви освоїте твердий і м'який стиль комунікацій і виберете той, в якому вам зручніше працювати.
- Ви дізнаєтеся, які існують маніпуляції та прийоми у спілкуванні, навчитеся ними користуватися, а також захищатися від такого впливу.
- Ви навчитеся використовувати техніку переговорів зі співробітниками в залежності від типу опору.
- Ви опануєте мистецтво ставити питання, зможете ухилятися від «непотрібних» питань.
- Ви дізнаєтесь, що провокує конфлікти, як вибрати правильну позицію у спірній ситуації та обернути її на свою користь.
Група до 20 осіб
Тривалість тренінгу: два дні
Учасники забезпечуються потрібними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптується під кон'юнктуру конкретного замовлення.
Програма та методика тренінгу адаптується під кон'юнктуру конкретного замовлення.