ТРЕНІНГ «Технології впливу та переконання у переговорах» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Технології впливу та переконання у переговорах»

Цільова група: продакт-менеджери, маркетинг-менеджери, регіональні менеджери, менеджери по роботі з ключовими клієнтами
Основні програмні питання

Блок 1. Базові засади впливу переговорах

  1. Управління інформацією у взаємодії із внутрішніми та зовнішніми клієнтами. Матриця спілкування. Власна матриця переговорника. Аналіз сильних та слабких сторін.
  2. Поняття «переговорної сили», як збільшити свою силу на переговорах. Жорсткий та м'який стиль комунікацій.
  3. Маніпуляції та прийоми у спілкуванні: їх використання та блокування. 10 видів маніпуляцій із боку колег. Трансактний аналіз у процесі переговорів із внутрішніми клієнтами.
  4. Види опору. Техніки переговорів із співробітником залежно від типу опору.
    10 перевірених правил переконання людей. Технологія SPICE, фліпноз – мистецтво миттєвого переконання.

Блок 2. Інструменти впливу та переконання

  1. Етапи переговорів, залежно від психографічного типу клієнта.
  2. Техніки переговорів при: постановці завдань, делегуванні, мотивації, наданні зворотного зв'язку. Управління мотивами та цінностями співробітника. Прийоми діагностики «за тонкими сигналами».
  3. Мистецтво ставити запитання. Типи та формулювання питань залежно від цілей комунікації. Способи «ухилення» від непотрібних питань.
  4. Робота із сумнівами, опорами, відмовами, саботажем співробітника.
  5. Технології «м'яких впливів», п'ять впливів, які мають непомітний вплив: труїзми, складовий вплив, метафори, негативно-парадоксальний, пресубпозиція.
  6. Універсальні маніпулятивні мовні модулі. Технології захисту. Як уникати чи запобігати впливу. Робота з агресією та провокацією.

Блок 3. Управління конфліктами

  1. Анатомія конфлікту. Причини виникнення. Приховані (латентні) та конфлікти, що провокуються.
  2. Динаміка конфлікту та вибір власної позиції. Стратегія та тактика поведінки у конфліктних ситуаціях.
  3. Як перевести до конструктиву конфліктну ситуацію. Як створити конфлікт і вийти «сухим із води». Помилки поведінки у конфліктних ситуаціях.
Що отримають учасники після тренінгу:

  1. Пройшовши цей тренінг, ви освоїте твердий і м'який стиль комунікацій і виберете той, в якому вам зручніше працювати.
  2. Ви дізнаєтеся, які існують маніпуляції та прийоми у спілкуванні, навчитеся ними користуватися, а також захищатися від такого впливу.
  3. Ви навчитеся використовувати техніку переговорів зі співробітниками в залежності від типу опору.
  4. Ви опануєте мистецтво ставити питання, зможете ухилятися від «непотрібних» питань.
  5. Ви дізнаєтесь, що провокує конфлікти, як вибрати правильну позицію у спірній ситуації та обернути її на свою користь.
Група до 20 осіб
Тривалість тренінгу: два дні
Учасники забезпечуються потрібними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптується під кон'юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 3 353

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу