ТРЕНІНГ «Ефективна робота медичного представника в умовах військового протистояння. Міст у майбутнє»
29.04.22 12:36
207

Цільова аудиторія: медичні представники

Online тренінг

Як працювати зі страхом та тривогою, техніки підтримки ресурсного стану, скрипти взаємодії з клієнтами в умовах військового протистояння.
«…те, що робить мене сильнішим, інших би вбило…»
Мета тренінгу:
розвинути можливості протистояння страху в стресових ситуаціях та виявлення причин стресових станів, опанувати способи виходу зі стресу, а також підвищити рівень стресостійкості, покращити навички обслуговування клієнтів.
Не секрет, що в такий час особливо цінуєш тих людей, хто був поруч, підтримував та допомагав, але ж війна врешті-решт закінчиться і ті, хто проявив себе вірно, будуть Top of Mind. Вони будуть лідерами.
Тому потрібно швидко опанувати нові моделі взаємодіі з клієнтами, бо саме зараз вони дуже сподіваються отримати підтримку.
Питання здоров’я та постійного стресу, мабуть, найважливіші на сьогоднішній день. Оскільки “корона” та багато іншого в одну мить зникли, залишилися хронічні захворювання у людей і стрес.
Не будемо лукавити, у зв’язку з війною та через проблеми логістики, ціни на лікарські препарати стали вищими, що призводить до додаткової напруги та заперечень, аж до конфліктів.
Окремий момент – переговори, як їх зараз проводити, коли країна об’єднана однією метою – перемогою?
В умовах воєнного часу необхідно володіти навичками надання першої допомоги, тому медичні представники відчувають гостру потребу в оволодінні цими знаннями.
Тренінг проводиться двома фахівцями: професійнім психологом та професійним тренером з переговорів та продажів.
Не секрет, що в такий час особливо цінуєш тих людей, хто був поруч, підтримував та допомагав, але ж війна врешті-решт закінчиться і ті, хто проявив себе вірно, будуть Top of Mind. Вони будуть лідерами.
Тому потрібно швидко опанувати нові моделі взаємодіі з клієнтами, бо саме зараз вони дуже сподіваються отримати підтримку.
Питання здоров’я та постійного стресу, мабуть, найважливіші на сьогоднішній день. Оскільки “корона” та багато іншого в одну мить зникли, залишилися хронічні захворювання у людей і стрес.
Не будемо лукавити, у зв’язку з війною та через проблеми логістики, ціни на лікарські препарати стали вищими, що призводить до додаткової напруги та заперечень, аж до конфліктів.
Окремий момент – переговори, як їх зараз проводити, коли країна об’єднана однією метою – перемогою?
В умовах воєнного часу необхідно володіти навичками надання першої допомоги, тому медичні представники відчувають гостру потребу в оволодінні цими знаннями.
Тренінг проводиться двома фахівцями: професійнім психологом та професійним тренером з переговорів та продажів.
Цей тренінг розкриває наступні теми:
- Як справлятися зі стресом, як поводитися у стресових ситуаціях на робочому місці, як правильно захищати себе від негативу.
- Біологія поведінки у стресових ситуаціях.
- Основи психологічного консультування та підтримки клієнта.
- Методики швидкого усунення паніки.
- Психологія “погладжування” клієнта, жести та робота тоном голосу.
- Психологія спілкування з лікарями та фармацевтами, парадоксальні скрипти візитів.
- Врегулювання конфліктів, що виникли у зв’язку з невизначеністю у воєнний час.
- Як жити та працювати під час війни, психологічний настрій.
- Як впоратися із запереченнями щодо дефектури та зростання цін.
- Як підтримати/збільшити зростання продажів у воєнний час.
- Навички надання першої допомоги у критичних ситуаціях.
- Методики прийняття життєво важливих рішень за умов форс-мажору.
- Стратегічні вектори лояльності клієнтів та чому саме в цей час потрібно працювати на перспективу.