ТРЕНІНГ «Ефективна робота медичного представника в умовах військового протистояння. Міст у майбутнє»

29.04.22 12:36    207 
Цільова аудиторія: медичні представники

Online тренінг

Як працювати зі страхом та тривогою, техніки підтримки ресурсного стану, скрипти взаємодії з клієнтами в умовах військового протистояння.

«…те, що робить мене сильнішим, інших би вбило…»

Мета тренінгу: розвинути можливості протистояння страху в стресових ситуаціях та виявлення причин стресових станів, опанувати способи виходу зі стресу, а також підвищити рівень стресостійкості, покращити навички обслуговування клієнтів.

Не секрет, що в такий час особливо цінуєш тих людей, хто був поруч, підтримував та допомагав, але ж війна врешті-решт закінчиться і ті, хто проявив себе вірно, будуть Top of Mind. Вони будуть лідерами.
Тому потрібно швидко опанувати нові моделі взаємодіі з клієнтами, бо саме зараз вони дуже сподіваються отримати підтримку.
Питання здоров’я та постійного стресу, мабуть, найважливіші на сьогоднішній день. Оскільки “корона” та багато іншого в одну мить зникли, залишилися хронічні захворювання у людей і стрес.

Не будемо лукавити, у зв’язку з війною та через проблеми логістики, ціни на лікарські препарати стали вищими, що призводить до додаткової напруги та заперечень, аж до конфліктів.

Окремий момент – переговори, як їх зараз проводити, коли країна об’єднана однією метою – перемогою?
В умовах воєнного часу необхідно володіти навичками надання першої допомоги, тому медичні представники відчувають гостру потребу в оволодінні цими знаннями.
Тренінг проводиться двома фахівцями: професійнім психологом та професійним тренером з переговорів та продажів.
Цей тренінг розкриває наступні теми:
  1. Як справлятися зі стресом, як поводитися у стресових ситуаціях на робочому місці, як правильно захищати себе від негативу.
  2. Біологія поведінки у стресових ситуаціях.
  3. Основи психологічного консультування та підтримки клієнта.
  4. Методики швидкого усунення паніки.
  5. Психологія “погладжування” клієнта, жести та робота тоном голосу.
  6. Психологія спілкування з лікарями та фармацевтами, парадоксальні скрипти візитів.
  7. Врегулювання конфліктів, що виникли у зв’язку з невизначеністю у воєнний час.
  8. Як жити та працювати під час війни, психологічний настрій.
  9. Як впоратися із запереченнями щодо дефектури та зростання цін.
  10. Як підтримати/збільшити зростання продажів у воєнний час.
  11. Навички надання першої допомоги у критичних ситуаціях.
  12. Методики прийняття життєво важливих рішень за умов форс-мажору.
  13. Стратегічні вектори лояльності клієнтів та чому саме в цей час потрібно працювати на перспективу.

Поделиться в мессенджере: viber  telegram


Комментировать

 *

Наши клиенты

РАП