ТРЕНІНГ «Міст у майбутнє. Технології підтримки тривалої лояльності, повторні візити та сторітеллінг»

28.06.22 16:24     1 049 
Цільова аудиторія: медичні представники, регіональні менеджери
Цілі тренінгу:
  • Навчити медичних представників результативному алгоритму повторних візитів в аптеку.
  • Навчити діагностиці “шляхів пролонгації стосунків”.
  • Підняти мотивацію і sales-орієнтацію, спираючись на внутрішню силу.
  • Дати набір ефективної техніки для сторітеллінга.
  • Дати розуміння сучасного озброєння і діджитальных помічників представника, онлайн підкріплення візиту, листування в мессенжерах.
  • Зробити роботу медичного представника цікавою довгограючою піснею, що приносить результат.
Основні програмні запитання:
  • Підготовка, розуміння своїх сильних сторін і діагностика очікувань клієнта.
  • Розуміння в якій моделі продажів необхідно працювати, залежно від профілю портфеля, що просувається.
  • Поняття “ВЕКТОРИ ЛОЯЛЬНОСТІ”, швидка діагностика що можна поліпшити. Кейс: як ми дивимось на клієнта і як він на нас, перевернуте дзеркало.
  • Сучасні парадигми продажів: модель архітектор, драйвер, ігрегратор та радник. Вибір моделі в залежності від препарату.
  • Планування візитів за рамкою ІРРРА – інтереси, ресурси, ризики, рамки, альтернативи. Кейс: міні страт-сесія планування візиту.
  • Настрій на візити, розуміння власних сильних сторін.
  • Діагностика персонального індивідуального року, вибір виграшної стратегії довгострокової взаємодії з клієнтом.
  • Матриця ДОВІРА – ІНТЕРЕС. Кейс: діагностика портфеля просування, знайди місце препарату та адаптуй стратегію продажів.
  • Визначення необхідного набору інструментів та матеріалів для роботи на візитах.
    Кейс: запрошення на онлайн/офлайн захід
  • Функціональні коди фармацевтів.
  • Важливість поведінкової сегментації, як вони приймають рішення.
  • Діагностика провідного каналу комунікації клієнта, де він черпає інформацію, у яких каналах легше достукатися.
  • Корисні поради на початку візиту – що обов’язково варто зробити перед повторним візитом і для чого.
  • Входження в контакт при повторному візиті, особливості small talk, раппорт та інші техніки швидкого завоювання/підтримання довіри співрозмовника.
  • Читання жестів, важливі підказки мови тіла.
  • Математична формула дружби, якими змінними можна управляти.
  • Роль питань у процесі повторних візитів, типи питань, призначення кожного виду, приклади.
  • Сторітеллінг, на якому етапі потрібно розповідати переконуючі історії.
  • Принципи метафоричного впливу.
  • Пентаграма віри, п’ять секретних складових переконливої історії.
  • Сценарії переконливих історій у прикладах.
  • Спеціальні техніки впливу (приховане заниження, фреймова комунікація).
  • Діджитальні помічники, на якому етапі підключати.
  • Робота в месенджерах.
  • Фішки діджітального супроводу клієнтів, листування в месенджерах та пошті, доречні телефонні дзвінки, доречні лайки та коментарі у соціальних мережах.
  • Правила написання текстів у пошту та структура подачі матеріалу.
  • Важливі дрібниці, підсилювачі візиту.
  • Аналіз результатів візиту та тактики пролонгації взаємин.
Група онлайн тренінгу до 30 учасників.
Тривалість тренінгу 2 дні.
Поделиться в мессенджере: viber  telegram


Leave a comment

 *

Наши клиенты

РАП