ТРЕНІНГ «Міст у майбутнє. Технології підтримки тривалої лояльності, повторні візити та сторітеллінг»
28.06.22 16:24
1 049

Цільова аудиторія: медичні представники, регіональні менеджери
Цілі тренінгу:
- Навчити медичних представників результативному алгоритму повторних візитів в аптеку.
- Навчити діагностиці “шляхів пролонгації стосунків”.
- Підняти мотивацію і sales-орієнтацію, спираючись на внутрішню силу.
- Дати набір ефективної техніки для сторітеллінга.
- Дати розуміння сучасного озброєння і діджитальных помічників представника, онлайн підкріплення візиту, листування в мессенжерах.
- Зробити роботу медичного представника цікавою довгограючою піснею, що приносить результат.
Основні програмні запитання:
Група онлайн тренінгу до 30 учасників.- Підготовка, розуміння своїх сильних сторін і діагностика очікувань клієнта.
- Розуміння в якій моделі продажів необхідно працювати, залежно від профілю портфеля, що просувається.
- Поняття “ВЕКТОРИ ЛОЯЛЬНОСТІ”, швидка діагностика що можна поліпшити. Кейс: як ми дивимось на клієнта і як він на нас, перевернуте дзеркало.
- Сучасні парадигми продажів: модель архітектор, драйвер, ігрегратор та радник. Вибір моделі в залежності від препарату.
- Планування візитів за рамкою ІРРРА – інтереси, ресурси, ризики, рамки, альтернативи. Кейс: міні страт-сесія планування візиту.
- Настрій на візити, розуміння власних сильних сторін.
- Діагностика персонального індивідуального року, вибір виграшної стратегії довгострокової взаємодії з клієнтом.
- Матриця ДОВІРА – ІНТЕРЕС. Кейс: діагностика портфеля просування, знайди місце препарату та адаптуй стратегію продажів.
- Визначення необхідного набору інструментів та матеріалів для роботи на
візитах.
Кейс: запрошення на онлайн/офлайн захід - Функціональні коди фармацевтів.
- Важливість поведінкової сегментації, як вони приймають рішення.
- Діагностика провідного каналу комунікації клієнта, де він черпає інформацію, у яких каналах легше достукатися.
- Корисні поради на початку візиту – що обов’язково варто зробити перед повторним візитом і для чого.
- Входження в контакт при повторному візиті, особливості small talk, раппорт та інші техніки швидкого завоювання/підтримання довіри співрозмовника.
- Читання жестів, важливі підказки мови тіла.
- Математична формула дружби, якими змінними можна управляти.
- Роль питань у процесі повторних візитів, типи питань, призначення кожного виду, приклади.
- Сторітеллінг, на якому етапі потрібно розповідати переконуючі історії.
- Принципи метафоричного впливу.
- Пентаграма віри, п’ять секретних складових переконливої історії.
- Сценарії переконливих історій у прикладах.
- Спеціальні техніки впливу (приховане заниження, фреймова комунікація).
- Діджитальні помічники, на якому етапі підключати.
- Робота в месенджерах.
- Фішки діджітального супроводу клієнтів, листування в месенджерах та пошті, доречні телефонні дзвінки, доречні лайки та коментарі у соціальних мережах.
- Правила написання текстів у пошту та структура подачі матеріалу.
- Важливі дрібниці, підсилювачі візиту.
- Аналіз результатів візиту та тактики пролонгації взаємин.
Тривалість тренінгу 2 дні.