ТРЕНІНГ «Робота в аптеці під звуки сирен»
12.04.22 12:54
385

Цільова аудиторія: фармацевти

Online тренінг

Як працювати зі страхом та тривогою, техніки підтримки ресурсного стану, скрипти аптечних консультацій воєнного часу.
«…те, що робить мене сильнішим, інших би вбило…»
Мета тренінгу:
розвинути можливості протистояння страху в стресових ситуаціях та виявлення причин стресових станів, опанувати способи виходу зі стресу,
а також підвищити рівень стресостійкості, покращити навички обслуговування клієнтів, навчити навичкам надання першої допомоги.
В даний час відвідувачі приходять в аптеки, сподіваючись отримати підтримку.
Питання здоров’я та постійного стресу, мабуть найважливіші на сьогоднішній день.
Оскільки “корона” та багато іншого в одну мить зникли, залишилися хронічні захворювання у людей і стрес.
Також, не будемо лукавити, у зв’язку з війною та проблемами логістики ціни на лікарські препарати стали вищими, що призводить до додаткової напруги та заперечень, аж до конфліктів. Деякі люди приходять і сваряться. Як правило, співробітники аптеки коректно відповідають, але багато хто, особливо пенсіонери, незадоволені цінами. Крім того, певні складнощі виникають через виражену дефектуру.
В умовах воєнного часу необхідно володіти навичками надання першої допомоги та працівники першого столу відчувають гостру потребу в оволодінні цією навичкою.
В даний час відвідувачі приходять в аптеки, сподіваючись отримати підтримку.
Питання здоров’я та постійного стресу, мабуть найважливіші на сьогоднішній день.
Оскільки “корона” та багато іншого в одну мить зникли, залишилися хронічні захворювання у людей і стрес.
Також, не будемо лукавити, у зв’язку з війною та проблемами логістики ціни на лікарські препарати стали вищими, що призводить до додаткової напруги та заперечень, аж до конфліктів. Деякі люди приходять і сваряться. Як правило, співробітники аптеки коректно відповідають, але багато хто, особливо пенсіонери, незадоволені цінами. Крім того, певні складнощі виникають через виражену дефектуру.
В умовах воєнного часу необхідно володіти навичками надання першої допомоги та працівники першого столу відчувають гостру потребу в оволодінні цією навичкою.
Цей тренінг розкриває наступні теми:
- Як справлятися зі стресом, як поводитися у стресових ситуаціях на робочому місці, як правильно захищати себе від негативу.
- Біологія поведінки у стресових ситуаціях.
- Основи психологічного консультування та підтримки клієнта.
- Методики швидкого усунення паніки.
- Психологія “погладжування” аптечного клієнта, жести та робота тоном голосу.
- Психологія спілкування з внутрішньо переміщеними особами, пародоксальні скрипти аптечних консультацій.
- Врегулювання конфліктів, що виникли у зв’язку з високими цінами у воєнний час.
- Як жити та працювати під час війни, психологічний настрій.
- Як впоратися із запереченнями щодо дефектури, грамотні заміни фармпрепаратів.
- Як підтримати/збільшити зростання продажів в аптеці у воєнний час.
- Навички надання першої допомоги у критичних ситуаціях.
- Методики прийняття життєво важливих рішень за умов форсмажору.
Група до 40 фармацевтів