ТРЕНІНГ «Робота в аптеці під звуки сирен»

12.04.22 12:54    385 
Цільова аудиторія: фармацевти

Online тренінг

Як працювати зі страхом та тривогою, техніки підтримки ресурсного стану, скрипти аптечних консультацій воєнного часу.

«…те, що робить мене сильнішим, інших би вбило…»

Мета тренінгу: розвинути можливості протистояння страху в стресових ситуаціях та виявлення причин стресових станів, опанувати способи виходу зі стресу, а також підвищити рівень стресостійкості, покращити навички обслуговування клієнтів, навчити навичкам надання першої допомоги.

В даний час відвідувачі приходять в аптеки, сподіваючись отримати підтримку.
Питання здоров’я та постійного стресу, мабуть найважливіші на сьогоднішній день.
Оскільки “корона” та багато іншого в одну мить зникли, залишилися хронічні захворювання у людей і стрес.

Також, не будемо лукавити, у зв’язку з війною та проблемами логістики ціни на лікарські препарати стали вищими, що призводить до додаткової напруги та заперечень, аж до конфліктів. Деякі люди приходять і сваряться. Як правило, співробітники аптеки коректно відповідають, але багато хто, особливо пенсіонери, незадоволені цінами. Крім того, певні складнощі виникають через виражену дефектуру.

В умовах воєнного часу необхідно володіти навичками надання першої допомоги та працівники першого столу відчувають гостру потребу в оволодінні цією навичкою.
Цей тренінг розкриває наступні теми:
  1. Як справлятися зі стресом, як поводитися у стресових ситуаціях на робочому місці, як правильно захищати себе від негативу.
  2. Біологія поведінки у стресових ситуаціях.
  3. Основи психологічного консультування та підтримки клієнта.
  4. Методики швидкого усунення паніки.
  5. Психологія “погладжування” аптечного клієнта, жести та робота тоном голосу.
  6. Психологія спілкування з внутрішньо переміщеними особами, пародоксальні скрипти аптечних консультацій.
  7. Врегулювання конфліктів, що виникли у зв’язку з високими цінами у воєнний час.
  8. Як жити та працювати під час війни, психологічний настрій.
  9. Як впоратися із запереченнями щодо дефектури, грамотні заміни фармпрепаратів.
  10. Як підтримати/збільшити зростання продажів в аптеці у воєнний час.
  11. Навички надання першої допомоги у критичних ситуаціях.
  12. Методики прийняття життєво важливих рішень за умов форсмажору.
Група до 40 фармацевтів

Поделиться в мессенджере: viber  telegram


Комментировать

 *

Наши клиенты

РАП