Цільова група: доктори приватних та державних клінік
Основні програмні питання:
- Мета та завдання віддалених консультацій
- Типи клієнтів на віддаленій консультації
- Як визначити типи клієнтів по телефону/skype дзвінку
- Тригери у комунікації з різними клієнтами. Що говорити і як поводитися з різними клієнтами
- Віддалена консультація як інструмент підвищення лояльності пацієнта
- Віддалена консультація як інструмент підвищення кількості записів
- Особливості емпатії під час віддалених консультацій
- Як підвищити комплаєнс після віддаленої консультації
Група до 20 учасників
Тривалість – 1 день
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.