ТРЕНІНГ «Заперечення та конфлікти в аптеці, методи їх подолання» - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Заперечення та конфлікти в аптеці, методи їх подолання»

Ця програма створена для того, щоб навчити першостольників аптек працювати з запереченнями. Для того, щоб її створити, автор програми проаналізував кілька десятків методик роботи з запереченнями та провів сотні аудиторних та польових досліджень цього питання.

Цільова група: провізори та фармацевти

Методичні особливості:
Тренінг побудований на методиці «навичкового дресирування». У сухому залишку тренінгу формується чіткий досвід роботи з запереченнями, і навіть формується набір «скриптів», як відпрацювати саме те, чи інше заперечення.

Характерно те, що група включається з перших хвилин роботи та відноситься до запропонованих навичок з високим кредитом довіри. Завдяки швидким технікам зближення з групою, учасники із задоволенням відпрацьовують та закріплюють навички та далі використовують їх у процесі щоденної робочої активності.

Також завданням програми є розвінчування страху перед запереченнями та тренінгового міфу про те, що заперечення це добре. Основний акцент робиться на профілактику заперечень і пом’якшення напруженості в торговому залі. Окремий блок у тренінгу буде присвячений командоутворенню, бо «ноги конфліктів» із зовнішніми клієнтами часто зростають «зсередини». На тренінгу буде відпрацьовано та навично закріплено оригінальну техніку роботи з запереченнями ІСІДА.

Основні форми роботи з аудиторією:

  • Викладення матеріалу у презентаційній інтерактивній манері
  • Навчання учасників методології роботи з запереченнями та поведінкою у конфліктних ситуаціях
  • Організація, проведення та обговорення тематичних кейсів
  • Розбір та корекція практичного досвіду учасників, пропозиція нового, протоколювання тренінгових домовленостей
  • Обговорення та запам’ятовування необхідного матеріалу
  • Розробка скриптів відповідей на типові заперечення
  • Визначення напряму вироблення навичок з рекомендаціями та “домашнім завданням”
Основні програмні питання:

Вступний блок №1. Чинники успіху першостольника, знайомство з групою, занурення у тренінг

  • Від тренінгу – до ефективності в «полях» (знання на практику!)
  • Внутрішні фактори успіху першостольника
  • Рівні професійної зрілості співробітників
  • Чотири «золоті» правила відпрацювання набутих навичок
  • Пентаграма віри
  • Трансактний аналіз у комунікаціях, як основний фактор виникнення заперечень та конфліктних ситуацій, психологічне айкідо

Блок №2. Функціональний підхід до командоутворення, джерел внутрішніх конфліктів

  • Коди співробітників: адміністратор, підприємець, інтегратор, виробник результатів
  • Як розпізнати свої сильні та слабкі сторони, як правильно організувати себе для командної роботи на результат
  • Чому важливо навчитися цінувати відмінності один одного
  • Як заперечує та конфліктує той чи інший тип
  • Чому так важливо командоутворення в аптеці, функціональний підхід
  • Відео кейс: визнач управлінський код
  • Практична гра: місце в аптечній команді

Блок №3. ІСІДА, техніка роботи з запереченнями, опрацювання основних заперечень

  • У вас дуже дорогі ціни!
  • Я хочу повернути ліки!
  • Чому у вас немає знижки на потрібні препарати!
  • Ваш тонометр не правильно показує!
  • Чому Ви не маєте цього препарату!?
  • Не хочу брати цей препарат, дуже багато побічних ефектів!
  • Мені потрібний рецептурний препарат!
  • О боже, який дорогий препарат!
  • Чому у Вас немає дрібних грошей!
  • Як убезпечити себе: правила паралельних транзакцій, амортизація.
  • Підбудова під споживача.
  • Що означають ті чи інші жести, конгруентність, контекст, ланцюжок жестів.
  • Тиск жестами в момент заперечень.
  • Як навчитися бачити невидимі речі.
  • Практичне опрацювання заперечень, які зустрічаються на практиці.
  • Рольова гра: кейс заперечення «стінка на стінку».

Блок №4. Правила поведінки у конфліктних ситуаціях

  • Передумови виникнення конфліктів у торговому залі аптеки.
  • Стадії конфлікту.
  • Спеціальні техніки роботи з «клінічними конфліктерами»
  • Що така сила у конфлікті, класифікація сили, стратегії посилення позиції, які використовуються пацієнтами.
  • Компроміси та стратегія Виграв-Виграв.
  • Стандарти поведінки у нестандартних ситуаціях.
  • Установочні тести та відеокліпи: «на чиїй стороні сила», рольова гра «червоний-синій».

Після тренінгу надається докладний звіт із рекомендаціями.

Що отримають учасники після тренування?

  1. Ви зрозумієте, які фактори впливають на вашу успішність, які рівні професійної зрілості співробітника існують.
  2. Ви зрозумієте, звідки беруться внутрішні конфлікти та як їх уникнути.
  3. Ви навчитеся використовувати ефективні техніки роботи з найпоширенішими запереченнями в аптеці.
  4. Ви дізнаєтеся, як правильно поводитися в конфліктних ситуаціях, навчитеся працювати з «клінічними конфліктерами», знаходити компроміси у найскладніших ситуаціях.
  5. В результаті проходження тренінгу покращиться атмосфера в колективі вашої аптеки, кількість конфліктних ситуацій помітно скоротиться.
Група до 20 учасників
Тривалість тренінгу – один день
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 5 329

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу