ТРЕНІНГ «Планшетизований» візит до лікаря. Принцип «наочності» та техніка роботи з запереченнями - Агентство Медичного Маркетингу

ТРЕНІНГ «Планшетизований» візит до лікаря. Принцип «наочності» та техніка роботи з запереченнями

Унікальні можливості людського зору щодо переробки та розпізнавання зображень ще недостатньо використовуються на візитах до лікаря.
Образотворчі та умовно-графічні засоби наочності (таблиці, схеми, малюнки, графіки, діаграми, фотографії тощо), що є складовими елементами презентацій в електронних пристроях, відіграють істотну роль у проведенні інтелектуального та ефективного візиту до лікаря.

Цільова аудиторія: медичні представники
Основні програмні питання:

I. Використання принципу наочності на візиті до лікаря за допомогою планшета

Блок №1 Підготовка
• Наочність та ще раз наочність на візиті до лікаря
• важливість візуалізації інформації
• робочі візуальні помічники візиту
• використання потенціалу планшета

Практичний кейс: знайди потрібний фрагмент презентації.

Блок №2 Візит
• Використання планшета на візиті
• правило говорю – показую – говорю
• правило «дивимося разом»
• фотографування в кабінеті лікаря
• психологічний портрет лікаря
• як той чи інший тип сприймає візуальну інформацію
• діагностика інтересу
• «важливі місця» у презентації, як розпізнати провідну потребу
• як сконцентрувати увагу лікаря на головних унікальних відмінностях препарату, нішевість візиту, як підвести лікаря до головної мети візиту та доречно візуалізувати ключову відмінність препарату, використовуючи планшет.

Практичний кейс: візит із використанням всього потенціалу планшета.

II. Робота з запереченнями

• Універсальна техніка роботи з запереченнями, найбільш типові заперечення
• Градація заперечень із напрацюванням відповідей, згідно зі стандартами компанії
• Практичний блок

Учасники навчаться, правильно працювати із запереченнями, також у тілі тренінгу будуть вироблені спеціальні кліше відповідей на найбільш типові заперечення, з якими представники стикаються у своїй практичній діяльності

Практичний блок: опрацювання моделей відповідей на всі заперечення, які медичні представники зустрічають у полі.

Що отримають учасники після проходження тренінгу:

  1. Навчаться техніці роботи з планшетом на візиті до лікаря.
  2. Зможуть концентрувати увагу лікаря на головних унікальних відмінностях препарату.
  3. Зрозуміють, як візуалізувати ключову відмінність препарату, використовуючи планшет.
Група до 20 осіб
Тривалість тренінгу – 2 дні з 10:00 до 18:00.
Учасники забезпечуються необхідними матеріалами.
Програма та методика тренінгу адаптуються під кон’юнктуру конкретного замовлення.

Поділитися:

👁 2 196

ХАЙП-МАРКЕТИНГ

Книги


книги

АНФО

АММ в соц.мережах:

Scroll to Top

Агентство Медичного Маркетингу